Pranešama, kad britai šio modelio platformą kurs naudodami titaną. Tai, pasak specialistų, automobilio svorį leistų sumažinti maždaug 8 procentais (apytiksliai, iki 563 kg). Teoriškai, naudodami titano medžiagą jie „Atom“ svorį galėtų nurėžti iki pusės tonos, tačiau kompanija teigia, kad jos tikslas – šiek tiek daugiau nei 500 kg.
Nors ir titanas yra itin tvirta bei lengva medžiaga, jos suvirinimo technologija yra labai brangi – tam reikia specialios patalpos, užpildytomis argono dujomis.
Patikimų šaltinių teigimu, „Ariel“ dar nenusprendė, ką tiksliai daryti su titanine platforma: ar ją montuoti į kelis, riboto leidimo „Atom“ modelius, ar palikti papildomos įrangos sąraše, kad kiekvienas norintis kažko išties įspūdingo, galėtų pasirinkti būtent tokį pagrindą.
Kita vertus, įdomu sužinoti, kokia būtų tokią platformą turinčios „Atom“ versijos kaina. Tikime, kad svorį pavyks sumažinti 8 procentais, tačiau milžiniški gamybos kaštai smarkiai padidintų mašinos vertę.
„Ariel Atom V8“ sveria vos 612 kg, o galinius jo ratus suka įspūdingas agregatas. 3,0 litrų V8 motoras yra pagamintas iš dviejų „Suzuki Haybusa“ motociklo variklių bei generuoja net 500 AG esant 10,6 tūkst. aps./min. 100 km/h greitį ši mašina pasiekia per 2,3 sekundės. Tik 25 laimingi benzingalviai gali įsigti tokius automobilius.