Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 01 02

Įspūdingiausi 2011-ųjų koncepciniai modeliai

Atėjus naujiesiems metams, kartais verta atsigręžti atgal ir peržvelgti tai, kas nutiko automobilių rinkoje 2011-aisiais. Šįkart – apie aktualiausius ir įdomiausius koncepcinius modelius, kurie buvo parodyti praėjusiais metais.
2011-ųjų koncepciniai modeliai
2011-ųjų koncepciniai modeliai / GAZAS.LT montažas

„Audi Urban Concept“

Tai – dar vienas ateities elektromobilis. Mažai kas tikėjosi, kad toks modelis gali būti gaminamas, tačiau prieš porą mėnesių „Volkswagen“ paskelbus apie galima XL1 gamybą, „Audi“ tuojau atšovė gaminsiantys ir „Urban Concept“. Labai ribotu, vos 999 vienetų tiražu.

Variklis Elektrinis, 20 AG ir 47 Nm
0-100 km/val. 6 sek.
Maks. greitis 100 km/val.
Baterija Maks. nuvažiuojamas atstumas – 73 km
Realu tikėtis gaminamo? Taip
Daugiau informacijos „Audi Urban Concept“ – „kosminis“ modelis; „Audi“ pradės serijinę „Urban Concept“ gamybą
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./Audi Urban Concept
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Audi Urban Concept“

„Bertone Jaguar B99“

„Bertone“ – Italijos kompanija, kurianti automobilių dizainą, neretai patobulinanti įvairių gamintojų modelius. Šis modelis buvo sukurtas paminėti 99-ąjį „Bertone“ gimtadienį.

Ilgis 4500 mm
Plotis 1950 mm
Aukštis 1350 mm
Variklis Hibridinis
Realu tikėtis gaminamo? Ne
Daugiau informacijos Naujas „Bertone“ darbas – mažasis „Jaguar B99“ konceptas
Bertone nuotr. /Bertone Jaguar B99 koncepcinis modelis
„Bertone“ nuotr. /„Bertone Jaguar B99“ koncepcinis modelis

BMW i

BMW praėjusių metų pradžioje užpatentavo „BMW i“ prekinį ženklą – taip nuo šiol bus vadinami visi kompanijos hibridai ir elektromobiliai. Pirmieji – i3 ir i8, debiutuosiantys jau po poros metų.

Tiesa, jau 2009-ųjų metų Frankfurto automobilių parodoje BMW parodė koncepcinį elektromobilį „Vision Efficient Dynamics“, kurio pagrindu pagaminti ir šie du modeliai, tačiau pats BMW i vardas buvo pristatytas tik 2011-ųjų vasarį.

BMW i3

Kėbulo tipas Mažas vienatūris
Variklis Elektrinis, 125 AG ir 250 Nm
0-100 km/val. 7,9 sek.
Maks. greitis 150 km/val.
Baterija Įkraunama per 6 val., maks. nuvažiuojamas atstumas – 225 km
Realu tikėtis gaminamo? Taip
Daugiau informacijos BMW i: naujas pavadinimas, naujos technologijos; BMW i – elektrinių automobilių ateitis?
Reuters/Scanpix nuotr./BMW i3
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„BMW i3“

BMW i8

Kėbulo tipas Kupė
Variklis Benzininis (213 AG, 300 Nm) ir elektrinis (125 AG, 250 Nm)
0-100 km/val. 4,6 sek.
Maks. greitis 250 km/val.
CO2 emisija 66 g/km
Degalų sąnaudos 2,7 l/100 km
Realu tikėtis gaminamo? Taip
Daugiau informacijos: BMW i: naujas pavadinimas, naujos technologijos; BMW i – elektrinių automobilių ateitis?
AFP/Scanpix nuotr./BMW i8
AFP/„Scanpix“ nuotr./„BMW i8“

„Citroen Metropolis DS9“

Pirmąkart parodytas 2010-aisiais Kinijoje, praėjusiais metais šis modelis buvo tampomas po visas didesnes parodas, kuriose dalyvavo „Citroen“.

Ilgis 5300 mm
Plotis 2000 mm
Aukštis 1400 mm
Realu tikėtis gaminamo? Teoriškai
Daugiau informacijos Naujų automobilių premjeros artėjančioje Šanchajaus parodoje
Gamintojo nuotr./Citroen DS9 koncepcinis modelis
Gamintojo nuotr./„Citroen DS9“ koncepcinis modelis

„Citroen Tubik“

Ketvirtąjį praėjusio amžiaus dešimtmetį menantis modelis (tuomet buvo pardavinėjamas „Citroen“ furgonas „Tub“) greičiausiai nebus gaminamas, tačiau turi begalę technologijų, kurios bus pritaikytos kituose prancūzų modeliuose.

Ilgis 4800 mm
Plotis 2080 mm
Aukštis 2050 mm
Kėbulas Furgonas
Variklis „Hybrid4“ technologijos hibridinis
Realu sulaukti gaminamo? Ne
Daugiau informacijos „Citroen Tubik Concept“ – naujoviškas koncepcinis autobusiukas su giliomis šaknimis; Kas tu, „Citroen Tubik“?
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./Citroen Tubik
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Citroen Tubik“

„Honda EV-STER“

Pastaruoju metu „Honda“ deklaruoja grįžtanti į jaudinančių ir adrenaliną sukeliančių automobilių gamintojo rolę. Kiek tai tiesa, pasakyti sunku – dar visai neseniai sportiškiausias „Honda“ modelis būvo „Civic Type-R“, tačiau ir jo japonai jau nebegamina. Žinant ankstesnę kompanijos istoriją (NSX, S2000, „Integra“), tai apgailėtina. EV-STER, kaip teigiama įvairiuose šaltiniuose, gali tapti naujojo NSX pagrindu.

Ilgis 3570 mm
Plotis 1500 mm
Aukštis 1100 mm
Variklis Hibridinis
Realu tikėtis gaminamo? Ne
Daugiau informacijos: „Honda EV-STER“ hibridas – konceptas, pretenduojantis į NSX rolę?
Gamintojo nuotr./Honda EV-STER konceptas
Gamintojo nuotr./„Honda EV-STER“ konceptas

KIA GT

Pamenate laikus, kai šis Pietų Korėjos koncernas buvo žinomas, kaip pigių bei kokybe nepasižyminčių modelių gamintojas? Tie laikai jau praeityje – dabar KIA reputacija juda gera linkme. GT po keleto metų gali pavirsti puikiu sportišku automobiliu.

Kėbulas Kupė
Variklis 3,3 V6, 389 Nm
Realu tikėtis gaminamo? Teoriškai
Daugiau informacijos „KIA GT Concept“: beveik 400 AG į galinius ratus!; KIA GT gerina žmonių nuomonę apie šį gamintoją
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./KIA GT Concept
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„KIA GT Concept“

„Nissan Esflow“

Pirmą kartą pasirodęs Ženevos automobilių parodoje Šveicarijoje 2011-ųjų kovo mėnesį, „Nissan ESFLOW“ antrąkart viešai pasirodė Tokijo parodoje. Tai – elektromobilis, rodantis aiškią gamintojo dizaino ir technologijų kryptį.

Kėbulas Kupė
Variklis Du elektriniai (iš „Nisssan LEAF“)
0-100 km/val. Apie 5 sek.
Realu tikėtis gaminamo? Ne
Daugiau informacijos Antrasis viešas „Nissan ESFLOW“ pasirodymas
Gamintojo nuotr./Nissan ESFLOW elektromobilis
Gamintojo nuotr./„Nissan ESFLOW“ elektromobilis

„Renault Captur“

Sportiškas ir grakštus miesto visureigis sukurtas taip, kad sužadintų žmonių, tyrinėjančių pasaulį, vaizduotę. Tai modelis, rodantis kuria kryptimi žengia prancūzai, kursiantys būsimus „Renault“ modelius. Automobilio „Energy dCi 160“ dvi turbinas turintis variklis, anot gamintojo, leidžia suderinti smagų vairavimą, geras automobilio charakteristikas ir žemą CO2 emisiją bei puikią kuro ekonomiją.

Kėbulas Krosoveris
Variklis 1,6 l dyzelinis, 160 AG, 380 Nm
Realu tikėtis gaminamo? Ne
Daugiau informacijos „Renault Captur“ – naujas dizaino posūkis prancūzų automobiliuose
AFP/Scanpix nuotr./Renault Captur
AFP/„Scanpix“ nuotr./„Renault Captur“

„SAAB Phoenix“

Naujasis „PhoeniX“ modelis pristato naują kompanijos dizaino kryptį, pavadintą „Aeromotional“. Kaip sufleruoja pavadinimas, ji apjungia emocijas ir aviacinę temą automobilių dizaine. Tačiau kad ir kaip tai būtų gražu, SAAB kompanija neseniai paskelbė bankrotą – visi gražūs pavasario bei vasaros planai bus ilgam padėti į stalčius arba netrukus šias idėjas perims kinai.

Kėbulas Kupė
Variklis 1,6 l
Transmisija XWD (visi varomi ratai)
Realu sulaukti gaminamo? Ne
Daugiau informacijos SAAB sugrįžimas su „PhoeniX“ koncepcija
Reuters/Scanpix nuotr./Saab PhoeniX koncepcinis automobilis
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Saab PhoeniX“ koncepcinis automobilis

„Volkswagen Bulli“

Dar 2001 metais VW parodė „Microbus“ konceptą, panašų į legendinius mikroautobusus „Type 2“, gamintus prieš kelias dešimtis metų, tačiau pasikeitus kompanijos „Microbus“ vadovybei jis taip ir neišvydo dienos šviesos. Šis turėtų išvysti konvejerį.

Kėbulas Furgonas
Variklis Elektrinis, 113 AG
Baterija Maks. nuvažiuojamas atstumas 298 km
Realu sulaukti gaminamo? Teoriškai
Daugiau informacijos „Volkswagen Bulli“ – koncepcinis vienatūris mikroautobuso kėbulu
Gamintojo nuotr./Volkswagen Bulli
Gamintojo nuotr./„Volkswagen Bulli“

„Volvo Concept You“

Rodos, švedai nusprendė tvirtu žingsniu žengti į didelių sedanų rinką. Arba jie tiesiog norėjo pademonstruoti kokius „kietus“ koncepcinius automobilius moka padaryti...

Kėbulas Sedanas
Variklis Nežinomas
Kas nors dar žinoma? Ne
Realu sulaukti gaminamo? Ne
Daugiau informacijos „Volvo Concept You“ yra sukurtas jums
Reuters/Scanpix nuotr./Volvo Concept You
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./„Volvo Concept You“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?