Atmosferinė 7,0 litrų V8 jėgainė, turinti 701 AG bei 848 Nm leis šiam automobiliui iki 100 km/h įsibėgėti per 3,2 sekundės. Maksimalus šios „Evantra“ versijos greitis sieks daugiau nei 350 km/h.
Variklio galia į galinius varančiuosius ratus bus perduodama per 6 laipsnių automatinę „Silatronic“ pavarų dėžę.
Gamintojo nuotr./„Mazzanti Evantra“ |
Teigiama, jog šio superautomobilio kėbulą inžinieriai stengsis pagaminti iš itin lengvų medžiagų. Tikėtina, kad tam bus pasirinktas aliuminis arba kelių skirtingų medžiagų mišinys.
Priekyje bus montuojami 380 mm skersmens stabdžių diskai su 6 stūmokliukų „Brembo“ suportais, o gale – 360 mm diskai su 4 stūmokliukų suportais. „Mazzanti Automobili“ už papildomą mokestį įrengs ir anglies-keramikos stabdžių diskus.
Gamintojo nuotr./„Mazzanti Evantra“ |
Anksčiau šis Italijos gamintojas buvo atskleidęs šiek tiek detalių apie „Evantra“ su 3,5 litro 6 cilindrų opoziciniu varikliu. Pastarasis, priklausomai nuo vairuotojo poreikių, turės 403 arba 603 AG. Galingesnė versija iki 100 km/h įsibėgės per 3,7 sekundės.
Oficialiai „Mazzanti Evantra“ debiutuos 2013-ųjų balandį, Monako automobilių parodoje.
Gamintojo nuotr./„Mazzanti Evantra“ |