XF modelio atnaujintą priekinę dalį galime pavadinti „atgal į ateitį“. Nes 2007 metais pristatytas C-XF koncepcinis automobilis, kuris vėliau išaugo į XF, turėjo siaurus, agresyvius priekinius žibintus. Vėliau pristačius serijinę XF versiją žibintai buvo pakeisti platesniais ir aukštesniais. Mūsų galva tai buvo vienintelis ne ypač vykęs dizaino sprendimas. Dabar ir jo nebėra.
Nauji žibintai automobiliui suteikia vizualios dinamikos, išbaigtumo. Jokios agresijos ar pan. Tai, be jokios abejonės, tikras „Jaguar“. Tokius automobilius gamina britai (nepaisant to, kad „Jaguar Land Rover“ kompaniją valdo indai).
Galinėje dalyje taip pat pakeisti žibintai. Jie tokios pat formos, tačiau naudoja „light blade technology“ sistemą. Tiesa sakant, mes nelabai supratome kaip ši sistema veikia, tačiau žibintai neabejotinai atrodo gražiau.
Beje, kosmetiškai pasikeitė ir galingiausias XF-R. Jis gavo tuos pačius naujus žibintus priekyje ir gale, naujus buferius. Priekiniame dabar sumontuotos dvi gražios oro paėmimo angos, gerokai didesnės už „ne-R“ modelio.
Kitas „Jaguar“ gaminamas automobilis XK gavo kiek mažesnių pokyčių dozę. Kiek pakito priekinės radiatoriaus grotelės, žibintai priekyje ir gale ir keli kosmetiniai elementai. Nors gaminamas ne pirmus metus, jis vis dar pritrenkia savo išvaizda. Ypač taisyklingos formos, graži langų linija. Rodos, kad tai labai rimtas konkurentas gerokai brangiems „Aston Martin“. O kur dar kabrioletas...