Faktą patvirtino pats kompanijos vadovas Adrianas Hallmarkas. Tai reiškia, kad klientas, greitu metu užsisakęs šį automobilį ir galėsiantis juo pasimėgauti jau šiais metais yra vienas iš nedaugelio laimingųjų.
„Sportinių automobilių segmente mūsų dalis rinkoje sudaro vos 0,1 procento. Tikime, kad „F-Type“ situaciją pataisys dramatiškai. Šis automobilis mūsų prekinio ženklo įvaizdžiui suteiks labai daug naudos“, – teigė Hallmarkas.
„Jaguar“ tikisi, kad per metus jiems savo gamybos apimtis pavyks padidinti 15-20 procentų – iki 60 tūkst. automobilių. Įdomu tai, kad „F-Type“ neturi akivaizdaus savo konkurento – šis sportinis kabrioletas rinkoje užpildo nišą tarp „Porsche Boxster“ ir „911 Carrera Convertible“, o jo kaina siekia 73,4 tūkst. eurų (apie 255 tūkst. Lt).
„F-Type“ net neturi tiesioginio savo įpėdinio, todėl britai tiki, jog 90 procentų šių automobilių savininkų bus visiškai nauji šiai markei žmonės. Jie taip pat pažymi, kad šie kabrioletai pritrauks daugiau jaunų vairuotojų.
Didžiausios paklausos šie modeliai turėtų sulaukti Kinijoje, JAV, Didžiojoje Britanijoje bei Vokietijoje – šalyse, kur jauni milijonieriai auga, lyg ant mielių. „Jaguar F-Type“ siūlomi su trimis skirtingais varikliais – 3,0 litrų V6 340 arba 380 AG bei 5,0 litrų V8 su 495 AG. Visos jėgainės yra suporuotos su mechaniniais kompresoriais, turi „start-stop“ sistemas bei aštuonių laipsnių automatines ZF transmisijas.
Negana to, 2014-ųjų viduryje gamą turėtų papildyti ir ne ką mažiau geidžiama kupė versija.
„Jaguar“ nuotr./„Jaguar F-Type“ automobiliai |