2012 02 29

„Jaguar“ pristato praktišką XF – universalą „Sportbrake“

„Jaguar“ istorijoje gausu prabangių sedanų, greitų kupė ar ekstravagantiškų kabrioletų. Tačiau maža universalų, kurie galėtų konkuruoti su 5 serijos BMW ar „Mercedes-Benz“ E klasės praktiškais pasiūlymais. Po Ženevos automobilių parodos viskas pasikeis.
„Jaguar XF Sportbrake“
„Jaguar XF Sportbrake“ / Gamintojo nuotr.

Iki vieno svarbiausių automobilių pasaulio įvykio – Ženevos automobilių parodos – likus mažiau nei savaitei, „Jaguar“ pristato svarbiausią savo premjerą – „XF Sportbrake“ universalą. Jis žada atriekti didelę rinkos dalį iš BMW, „Mercedes-Benz“ ir „Audi“ gaminamų prabangių universalų.

Naujasis britų kūrinys tikrai dailus. Jo kėbulo linijų nesudarkė naujas galinės dalies dizainas. Tiesa, gal galiniai LED žibintai ir atrodo kiek „išsprogę“. „Jaguar“ sako, kad viskas nuo centrinio statramsčio yra nauja – galinės durelės, sparnai ir, savaime aišku, bagažinės dangtis.

Jo ratų bazė, kaip ir sedano, siekia 2909 mm. Bet matuojant kėbulą, universalas 5 mm ilgesnis. Be to, gale sėdintiems yra penkiais centimetrais daugiau vietos virš galvų. Automobilio transformacija į universalą pridėjo 70 kg svorio.

„Jaguar XF Sportbrake“
„Jaguar XF Sportbrake“

„Jaguar XF Sportbrake“ turės mažiausiai vietos bagažinėje, lyginant su konkurentais. 5 serijos BMW universalas siūlo 560 litrų, „Audi RS6 Avant“ 565, „Mercedes-Benz“ E klasės universalas net 695. Tuo tarpu „Jaguar“ siūlo 550 litrus. Tiesa, nulenkus galines sėdynes jis aplenkia BMW, bet nusileidžia kitiems.

Kad patvirtintų savo praktišką funkciją, „Jaguar“ sumontavo galinių sėdynių nulenkimo svirteles bagažinėje. Atidarius bagažinę, nušvis papildomi LED žibintai ir apšvies visą bagažinę. Papildomai bus galima užsisakyti bagažinės atskyrimus, kurie ją padalins į tris dalis.

Kalbant apie techninius dalykus, verta paminėti, kad „Jaguar“ galinėje pakaboje sumontavo savaime išsilyginančius orinius amortizatorius, vietoje tradicinių tepalinių. Jie užtikrina, kad važiavimo savybės išliks puikios.

„Tik aerodinamine, tiek atsparumo sukimui prasme, universalas yra identiškas sedanui. Savaime išsilyginanti galinė pakaba mums leidžia gaminti automobilį, kuris nors ir prikrautas iki lubų, bus vairuojamas idealiai“, – teigia pagrindinis šio projekto inžinierius Mike'as Crossas.

Universalas bus varomas tik dyzeliniais varikliais – arba 2,2 litro keturių cilindrų, arba 3,0 litrų šešių. Abu galinius ratus suks per aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Praėjus kiek laiko „Jaguar“ siūlys ir itin „karštą“ universalo versiją – „XFR Sportbrake“ su 510 AG galios V8 varikliu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai