Pamatę šį koncepcinį automobilį, neturėjome jokių vilčių jį pamatyti važiuojantį. Jis atrodė kaip technologinis šedevras, kuris važiuoja tik popieriuje. Džiaugiamės galėdami pranešti, kad „Jaguar“ vadovai padėjo parašus ant ribotos šio superautomobilio gamybos projekto.
Dauguma iš 250 pagamintų automobilių vietoje unikalių turbinų turės keturių cilindrų benzininį ir galingą elektrinį variklius. Taip, C-X75 bus hibridas. Skamba liūdnai, bet „Jaguar“ sako, kad prie šios sistemos dirbs drauge su „Williams F1“ komanda ir rezultatas pranoks visų lūkesčius.
Bet keletas egzempliorių turės parodoje žadėtus turbininius variklius. Šie technologiniai šedevrai sukurti pagal aviacijoje naudojamus reaktyvinius variklius. Ypač ribotos serijos modeliuose bus montuojamos dvi turbinos, pasiekiančios po 95 AG ir vienas galingas elektros variklis. Dinaminiai parametrai bus neįtikėtini – iki 100 km/h per 3 sek, o kuro sąnaudos – mažesnės už „Toyota Prius“.