„Jaguar Land Rover“ generalinis direktorius Ralfas Spethas teigia, kad nurungti 3 seriją bus labai sunku – šio automobilio konkurentas turi būti išties išskirtinis.
„Mūsų planas kelti koją į šį segmentą buvo tikrai ambicingas – klasės lyderiai pasižymi ne tik puikiu dizainu, bet ir nuostabiomis važiavimo savybėmis. Privalome sukurti tai, kas mūsų automobilį paverstų išskirtiniu“, – teigė jis.
Tuo tarpu „Jaguar“ vadovas Adrianas Hallmarkas tvirtina, jog naujasis sedanas savo varžovus turi lenkti ne tik dizainu ar važiavimo savybėmis, bet ir technologijų pažangumu.
Naujieji šios markės sedanai bus gaminami ant naujausios aliumininės PLA platformos bei turės modernius keturių cilindrų variklius. Gamintojas tiki, kad priverstinio oro pripūtimo sistema motorus pavers tokiais efektyviais, kad šie galės konkuruoti su geriausiais savo klasėje.
Tikėtina, kad „jaunasis“ „Jaguar“ ateityje evoliucionuos ir į universalo, kupė bei kabrioleto versijas, o sedano debiutas numatomas maždaug 2016-2017 metais. Britai ketina kurti ir naują krosoverį, kurių paklausa net ir nurimusioje Europos rinkoje yra pakankamai solidi – toks automobilis jiems suteiktų skaidresnę ateitį.