Visgi, siekdami nusipurtyti „nuobodžių automobilių gamintojo“ įvaizdį „Toyota“ rinkodaros, inžinerijos bei dizaino komandos nusprendė eiti įdomesniu keliu – kurti patrauklesnius, agresyvesnius automobilius, kurie vairuotojus trauktų dėl smagių charakteristikų.
Išplatindami šią nuotrauką „Toyota“ pabrėžė: „Pasiruoškite susipažinti su naujuoju „Corolla“. Birželio 6-ąją pasiruoškite būti sujaudinti!”
Visgi, pateiktoje nuotraukoje daugybės pokyčių nėra – pastebima tik kitokia galinių žibintų grafika, kėbulo spalvos spoileris bei kiek kitokia bagažinės dangčio forma (galinės lempos ir bagažinės dangtis yra ne toje pačioje plokštumoje).
Dar daugiau klausimų kelia „S“ ženkliukas. Tikėtina, kad „Toyota“ birželio pradžioje pristatys ne bazinę, o kiek aštresnę „Corolla“ versiją.