Teigiama, jog šis itin greitas traukinys su 16 vagonų išvystys 501 km/val. greitį. Pusės tūkstančio kilometrų per valandą greičiu vienu metu galės keliauti maždaug 1000 keleivių.
Nors ir Japonijos gyventojai jau kuris laikas naudojasi greita traukinių linija, jungiančią Nagoją su Tokiju, naujasis „Series L0“ prototipas maršrutą įveiks daugiau nei dvigubai greičiau. Tiksliau sakant, vietoje pusantros valandos keleiviai sugaiš tik 40 minučių.
Teigiama, kad prieš penkerius metus gimęs naujos magnetinio geležinkelio linijos iš Osakos į Tokiją biudžetas siekė beveik 9 trilijonus Japonijos jenų (apie 293,5 mlrd. Lt).
Visa tai nereiškia, kad jau rytoj vietiniai gyventojai galės išbandyti šį traukinį. Mat, iš sostinės į Nagoją serijiniai „Series L0“ traukiniai pradės kursuoti tik 2027-aisiais, o naująja linija į Osaką – 2045-aisiais.
„Maglev“ („Magnetic Levitation“) tipo traukiniai juda pakilę nuo kelio paviršiaus. Pakilimo aukštis bei trauka yra valdoma elektromagnetinėmis jėgomis. Ši technologija pasižymi ne tik traukiniams leidžia judėti dideliu greičiu, bet ir suteikia daug geresnį komfortą.
Žinoma, norintiems bet kuria kaina kuo greičiau išbandyti keliones „maglev“ tipo traukiniais nebūtina laukti 15 metų – tokie traukiniai jau nuo 2004-ųjų kursuoja Kinijoje. Pažymėtina, kad tais pačiais metais kinai savo greitaeigiais traukiniais pasiekė maksimalų 501 km/val. greitį.
Negana to, Kinijos užmojai yra gerokai didesni – vos po kelių metų jie planuoja pristatyti magnetinius bėgius specialiame tunelyje su smarkiai praretintu oru. Čia, pasak ekspertų, dėl ženkliai mažesnio oro pasipriešinimo traukiniai galėtų keliauti 1000 km/val. greičiu.