Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 12 23

Japonams labai pasisekė – „Subaru WRX STI Spec C“

Legnvesnis, jautresnis ir tvirtesnis – trys kertiniai akmenys po „Subaru WRX STI Spec C“ pamatu.
„Subaru WRX STI Spec C“ tik Japonijai
„Subaru WRX STI Spec C“ tik Japonijai / Gamintojo nuotr.

Pradžioje pranešime liūdną žinią – šis „kietesnis“ WRX modelis skirtas tik Japonijos rinkai. Bet, niekas negali žinoti, gal, kai „Subaru“ supras, kad ir likęs pasaulis iškišęs liežuvį šios mašinos, japonai apsigalvos ir mums jį pagamins.

Taigi, kas po variklio dangčiu. Keturių cilindrų dviejų litrų opozicinis variklis yra tikra legenda. Šiame modelyje – jis mažai paliestas. Šiek tiek daugiau AG (308), šiek tiek daugiau sukimo momento (430 Nm).

Bet geriausios naujienos slepiasi važiuoklėje. Būtent šiam „Spec C“ sukurtas mechaninis riboto praslydimo diferencialas, padidintas vairo mechanizmo jautrumas. Lengvi 18 colių ratlankiai apvilkti „Bridgestone Potenza RE070“ padangomis.

Ir viskas apvilkta šiek tiek lengvesniu, nei standartinio WRX STI kėbulu. Variklio dangtis aliuminis, lengvesni priekinis ir šoniniai langai, ir lengvesnis akumuliatorius pakeičia automobilio balansą gera linkme.

„Like“ mygtukas apačioje. Pasinaudokite.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos