Pradžioje pranešime liūdną žinią – šis „kietesnis“ WRX modelis skirtas tik Japonijos rinkai. Bet, niekas negali žinoti, gal, kai „Subaru“ supras, kad ir likęs pasaulis iškišęs liežuvį šios mašinos, japonai apsigalvos ir mums jį pagamins.
Taigi, kas po variklio dangčiu. Keturių cilindrų dviejų litrų opozicinis variklis yra tikra legenda. Šiame modelyje – jis mažai paliestas. Šiek tiek daugiau AG (308), šiek tiek daugiau sukimo momento (430 Nm).
Bet geriausios naujienos slepiasi važiuoklėje. Būtent šiam „Spec C“ sukurtas mechaninis riboto praslydimo diferencialas, padidintas vairo mechanizmo jautrumas. Lengvi 18 colių ratlankiai apvilkti „Bridgestone Potenza RE070“ padangomis.
Ir viskas apvilkta šiek tiek lengvesniu, nei standartinio WRX STI kėbulu. Variklio dangtis aliuminis, lengvesni priekinis ir šoniniai langai, ir lengvesnis akumuliatorius pakeičia automobilio balansą gera linkme.
„Like“ mygtukas apačioje. Pasinaudokite.