Japonijos rinkai skirti „i-Road“ bus pajėgūs išvystyti maksimalų 45 km/h greitį. Vos 300 kg sveriantys elektriniai automobiliai su pilnai įkrautomis baterijomis galės įveikti apie 50 km distanciją. Abu priekinius varančiuosius ratus suka atskiros 2 kilovatų galingumo (apie 2,7 AG) elektros motorai.
„Toyota“ inžinieriai šiai mašinai suprojektavo specialią pakabą – posūkio metu ratai pakryps reikiama kryptimi. Tai, pasak kompanijos atstovų, „i-Road“ modeliams suteiks puikų manevringumą.
Visgi, pati šių automobilių idėja iš tikrųjų yra visai įdomi. Pamirškite apie galimybę pamatyti tokias mašinas pardavimų salonuose.
„Toyota“ nuotr./„Toyota i-Road“ |
Gamintojas iki spalio vidurio planuoja įrengti 21 specialią stotelę, kuriose bus galima išsinuomoti tokį automobilį. Kitaip sakant, tai šiek tiek primena oranžinių dviračių idėją Vilniaus mieste.
„Toyota“ teigia, kad „Ha:mo“ automobilių dalinimosi tinkle tokių „i-Road“ šiais metais turėtų būti apie 100, tačiau neįprastų elektromobilių per artimiausius metus planuojama pagaminti ir daugiau.
Sistema Japonijoje kol kas yra tik pradinėje stadijoje, todėl už 200 Japonijos jenų (apie 5,2 Lt) tokiu „i-Road“ bus galima važinėtis dešimt minučių. Kiekvienos papildomos minutės kaina yra dešimt kartų mažesnė – apie 52 centus. Teigiama, kad infrastruktūros tobulinimo darbai numatomi lapkričio mėnesį.