Prieš kelias savaites „Rolls-Royce“ parodė „Wraith“ kupė, kurį pristatys Ženevos automobilių parodoje, o rinkoje sklando gandai apie britų planus gaminti padidinto pravažumo automobilį. Tačiau automobilių rinkos naujienų įdomumo skalėje šios žinios nebūtų priekyje.
Karščiausia ir įdomiausia „Rolls-Royce“ naujiena – kabrioletas su V16 varikliu. 2004-aisiais tokio tipo ir 9 l darbinio tūrio variklis jau buvo įmontuotas 100EX koncepciniame automobilyje. Kai kurie automobilių inžinieriai gailėjosi, kad prieš 9 metus tai buvo tik konceptas ir šis variklis niekada nebuvo patalpintas gatvėmis važinėjančiame „Rolls-Royce“. Kiti priešingai, abejojo sudėtingos konstrukcijos patikimumu – aštuoni cilindrai vienoje eilėje reikalauja ypač sudėtingų ir preciziškų sprendimų montuojant kai kurias variklio dalis.
Kai kurie žurnalistai jau pradėjo spekuliuoti neva „Rolls-Royce“ su V16 varikliu sieks aplenkti greičiausią pasaulyje automobilį „Bugatti Veyron Super Sport“. Jis turi W16 variklį su keturiais turbokompresoriais ir išvysto 1200 AG. Labiausiai tikėtina, kad britai neišduos pagarbos prabangai ir nedalyvaus skaičių, nepanaudojamų gatvėje, lenktynėse.
V16 varikliai automobilių pramonėje naudojami itin retai – V12 ar V10 motorų gamyba reikalauja kur kas paprastesnių inžinerinių sprendimų, o galios kiekis iš jų išgaunamas taip pat didelis. Vienintelis V16 naudojimo privalumas – mažesnės sukeliamos vibracijos, kas aktualu ypač prabangiems automobiliams.
Pirmasis automobilis su šešiolikos cilindrų V formos varikliu buvo „Cadillac Series 452“, gamintas ketvirtame praėjusio amžiaus dešimtmetyje. Pastaraisiais dešimtmečiais tokie motorai egzistavo tik koncepciniuose modeliuose.