Žinoma, transformacija neįvyko per naktį. Nuo 1991 m. žinomos užjūryje automobilių modifikavimo kompanijos „Hennessey“ mechanikai praleido ne vieną mėnesį tobulindami „General Motors“ gaminio variklį, važiuoklę ir kitus komponentus.
Pradedant perlietu 7 litrų V8 aliuminio bloku, kaltiniais stūmokliais, švaistikliais ir visomis kitomis variklio dalimis, baigiant trims galios režimams sureguliuotu kompiuteriu. Vienu mygtuko paspaudimu galima pasirinkti arklių bandos skaičių po variklio dangčiu: su dešine koja galima valdyti pasirinktinai 800, 1000 arba 1226 arklius.
Kiti įdomesni skaičiai taip pat kelia ne šypseną, bet priverčia iš nuostabos išpūsti akis. Pavyzdžiui, sukimo momentas – 1502 Nm. kaip krovininio automobilio. Visas jis – prie 4000 aps./min. Varomieji ratai – tik galiniai. Pagreitis 0–100 km/val. trunka vos 2,9 s, standartinė traukos lenktynių distancija (401 m) įveikiama per 10,2 s, o maksimalus greitis – 388 km/val. Galinės padangos – 345/30 R20.
Geriausia dalis – kaina. 295 tūkst. dolerių, arba apie 800 tūkst. Lt. Kaip visada – bet koks amerikietiškas gėris yra stipriai pigesnis nei europinis, pradedant „McDonald's“, baigiant benzinu.
Prie viso to – 3 metų arba 58 tūkst. km garantija. Ir garantija, kad jeigu jau nusipirksite tokį automobilį, jis bus vienas iš dvylikos – tiek pažadėjo sukurti „Hennessey“. Vargu, ar dar kas drįstų kurti tokią griaustinio gaminimo mašiną.