Karščiausios iki šiol „Civic“ versijos debiutas numatomas 2015-aisiais. Iki to laiko japonai ketina pasiekti užsibrėžtų tikslų – pagerinti Niurburgringo trasos įveikimo laiką tarp visų automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais.
Kol kas rekordas tarp tokios klasės automobilių priklauso „Renault Megane RS Trophy“ modeliui. Laurentas Hurgonas su šiuo automobiliu Niurburgringo ratą apvažiavo per 8 min 7,97 s – tik apie 3 sekundes atsiliko nuo BMW M3 E92.
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Honda“ ekspozicija Ženevoje |
„Honda“ patvirtino, kad automobilyje bus montuojamas 2,0 litrų variklis su turbokompresoriumi, o jo galia sieks 265-300 AG. Neaišku, ar tai bus visiškai naujas motoras, ar ankstesnė K20 agregato versija su tam tikromis modifikacijomis (bei, savaime suprantama, priverstiniu oro pripūtimu). Nors ir ši kompanija neturi tokios didelės patirties turbokompresoriais, „Honda“ atstovai tikina, jog dalyvavimas WTCC (pasaulio žiedinių lenktynių čempionate) jiems suteikė pakankamai daug žinių – mat šiose varžybose buvo naudojamas naujasis „Civic“ su 1,6 litro „turbo“ varikliu.
Naujieji „Civic Type R“ bus parduodami tik Europos rinkoje, tačiau jeigu pardavimai patenkins gamintojo lūkesčius, karštąjį hečbeką „Honda“ gamins ir kitoms šalims.
Japonai priduria, kad Ženevos automobilių parodoje parodytas NSX turi didelę paklausą – gamintojui net nepaskelbus apie užsakymų priėmimo startą, jau 25 potencialūs pirkėjai paliko beveik 20 tūkst. Lt (5 tūkst. svarų) užstatą.
2015-ieji šiam koncernui turėtų būti karšti metai. „Honda“ tuo metu pristatys ir „Civic Type R“, ir ilgai lauktą naująjį NSX. Pastarajame automobilyje bus montuojamas V6 benzininis agregatas bei elektros motoras. Neskelbiama, kokie bus galios parametrai, tačiau žinoma, kad gamintojas montuos „Super Active“ visų varančiųjų ratų važiuoklę (SH-AWD).
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Honda“ ekspozicija Ženevoje |