Vieni žurnalai, tokie kaip „Tog Gear“, jį lygino su šeštos kartos „Volkswagen Golf GTI“, tačiau pastarasis, nors ir savo šaknimis labai panašus, yra gerokai silpnesnis. „Autocar“ ji prilygino „Porsche Cayman R“ – dar vienas ne visai vykęs palyginimas, nes „Porsche“ kainuoja keletu dešimčių litų daugiau.
Tuo tarpu „Autoexpress“, mūsų nuomone, rado jam artimiausią konkurentą – „Audi RS3“ hečbeką. Jų kainos panašios, galia taip pat panaši. Tik jei BMW yra varomas galiniais ratais, „Audi“ turi visų keturių varomų ratų „Quattro“ sistemą. Taip pat „Audi“ turi hečbeko kėbulą, o BMW – kupė. Na, bet bent jau dinaminiai parametrai panašūs.
Mūsų kolegos britai suorganizavo bene laukiamiausią šių mėnesių dvikovą – ketvirčio mylios „drago“ lenktynes tarp šių dviejų mažylių. Rezultatas – „Audi“ distanciją įveikė 0,3 sek. greičiau. Tai – „Quattro“ sistemos nuopelnas.
Paanalizuokime rezultatus. Dėl visų keturių varomų ratų sistemos „Audi RS3“ nuo starto linijos iššauna gerokai greičiau. Iki šimto šis automobilis įsibėgėja per 4,4 sek. Lyginant su BMW 1 M kupė 4,7 sek., tai 0,3 sek. greičiau. Tiesa, reikia atsižvelgti, kad „Audi“ montuojama DSG automatinė pavarų dėžė. Tai reiškia, kad jei BMW vairuotojas turi būti atsargus neprasukti ratų nuo starto linijos ir laiku įjungti pavaras, „Audi“ pakanka tiesiog užspausti greičio pedalą ir laukti finišo linijos.
Dėl kiek mažesnio svorio BMW yra greitesnis važiuojant didesniais greičiais. Iki 160 km/val. jis įsibėgėja per 11,1 sek. – 0,6 sek. greičiau nei „Audi“. Tačiau to nepakanka pasivyti RS3. Lenktynės baigiasi 0,3 sek. „Audi“ persvara.
Štai vaizdo siužetas: