Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 09 24

Kauno „Žalgirio“ šokėjos išbandė naujojo „Dacia Lodgy“ erdvę

Rugsėjo 21-23 d. „Žalgirio“ arenoje vykusioje parodoje „Kauno automobilių dienos 2012“ pirmąkart Lietuvoje pristatytas naujasis „Dacia Lodgy“ automobilis. Pristatymo metu į jį sutilpo visa „Žalgirio“ krepšinio klubo šokėjų palaikymo komanda ir jos talismanas Žalgirinis.
Kauno „Žalgirio“ šokėja „Dacia Lodgy“ automobilyje
Kauno „Žalgirio“ šokėja „Dacia Lodgy“ automobilyje / Kadras iš vaizdo siužeto

„„Žalgirio“ šokėjos žaismingai susėdo į „Lodgy“ automobilį ir puikiai pademonstravo šio automobilio talpos pajėgumus – 2617 litrų. „Lodgy“ gali keliauti septyni keleiviai, tačiau akivaizdu, jog visai nesunkiai tilpo12 merginų. Žinoma, nerekomenduojame to daryti patiems ir pažeisti kelių eismo taisykles“, – juokauja „Sostena“ salono atstovas.

„Dacia Lodgy“ yra ne tik talpus, bet išsiskiria mažomis eksploatavimo išlaidomis. Prasidėjus prekybai naujuoju automobiliu, galima rinktis iš trijų variklių: 1.6 MPI 85, 1.5 dCi 90 ir 1.5 dCi 110. Vėliau sąrašą papildys naujasis 1.2 TCe 115, pirmą kartą pradėtas montuoti „Renault Megane“ automobiliuose.

„Dacia Lodgy“ įmontuota multimedijos sistema „MEDIA NAV“ liečiamu ekranu su radiju, laisvų rankų „Bluetooth“ jungtimi, garso sistema, USB jungtimi ir navigacija. Automobilyje taip pat įdiegtas greičio ribotuvas ir galiniai automobilio pastatymo jutikliai – ši įranga iki šiol nebuvo naudota „Dacia“ modeliuose.

Lietuvoje jau galima užsisakyti septynvietį „Dacia Lodgy“, kurio kaina, priklausomai nuo pasirinkto varianto ir įrangos, svyruoja nuo 33 iki 53 tūkst. litų. Automobiliui taikoma 5 metų / 100 000 km gamintojo garantija.

VIDEO: Kauno "Žalgirio" šokėjos išbandė erdvųjį "Dacia Lodgy"

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?