Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2011 08 19

„Kawasaki ZX-770R“ – japoniškas atsakas į „KTM X-BOW“?

Tikriausiai visi žinote tokį austrų motociklų gamintoją KTM bei esate girdėję apie šios kompanijos bandymą sukurti automobilį. Taip, 2008-aisiais jie išleido serijinį „X-BOW“ modelį.
„Kawasaki ZX-770R“
„Kawasaki ZX-770R“ / Gamintojo nuotr.

Tačiau koncepcinių automobilių industrijoje pakankamai gerai žinomas dizaineris, olandas Sabino Leerentveldas, nusprendė suprojektuoti „Kawasaki“ koncepcinį modelį, kaip japonų atsaką į „KTM X-BOW“.

Įkvėptas KTM kūrinio, pasitelkęs gilią fantaziją bei meistriškus įgūdžius (Sabino jau yra kūręs tokius modelius, kaip koncepcinį „Aston Martin V12“ bei „BMW Nazca Homage“ prototipą), dizaineris suprojektavo itin egzotiškai atrodantį „ZX-770R“ modelį.

Šis futuristinis superautomobilis turėtų būti 4427 mm ilgio, 1017 mm aukščio bei 2073 mm pločio, o atstumas tarp „Kawasaki“ ašių – 2710 mm.

Leerentveldas gana optimistiškai užsiminė apie šio koncepto svorį. Jo teigimu, automobilis turėtų sverti apie 500 kg. Įsivaizduokite, kas turėtų darytis, nuspaudus šio „super-kartingo“ akceleratorių bei pažadinus V6 variklį su dviem turbokompresoriais...

770 AG ir 500 kg – argi tai ne beprotybė?

Gamintojo nuotr./Kawasaki ZX-770R
Gamintojo nuotr./„Kawasaki ZX-770R“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos