Tačiau koncepcinių automobilių industrijoje pakankamai gerai žinomas dizaineris, olandas Sabino Leerentveldas, nusprendė suprojektuoti „Kawasaki“ koncepcinį modelį, kaip japonų atsaką į „KTM X-BOW“.
Įkvėptas KTM kūrinio, pasitelkęs gilią fantaziją bei meistriškus įgūdžius (Sabino jau yra kūręs tokius modelius, kaip koncepcinį „Aston Martin V12“ bei „BMW Nazca Homage“ prototipą), dizaineris suprojektavo itin egzotiškai atrodantį „ZX-770R“ modelį.
Šis futuristinis superautomobilis turėtų būti 4427 mm ilgio, 1017 mm aukščio bei 2073 mm pločio, o atstumas tarp „Kawasaki“ ašių – 2710 mm.
Leerentveldas gana optimistiškai užsiminė apie šio koncepto svorį. Jo teigimu, automobilis turėtų sverti apie 500 kg. Įsivaizduokite, kas turėtų darytis, nuspaudus šio „super-kartingo“ akceleratorių bei pažadinus V6 variklį su dviem turbokompresoriais...
770 AG ir 500 kg – argi tai ne beprotybė?
Gamintojo nuotr./„Kawasaki ZX-770R“ |