Schreyeris teigė, jog kompanija stengsis sukurti serijinę šio modelio versiją su išilgai įmontuotu vairkliu priekyje bei galiniais varančiaisiais ratais. Tačiau dizaino vadovas šiek tiek abejoja galingo V6 variklio su 400 AG nauda.
KIA dizaino „guru“ sakė, kad galėtų pasiteisinti sprendimas, šiam modeliui pritaikyti ne vieną važiuoklės tipą, o kelis, tačiau negana to, gamintojas vis labiau krypsta link silpnesnių variklių bei hibridinės šio modelio versijos. Peterio teigimu, Pietų Korėjos koncernas pasiūlys šį prašmatnų keturdurį kupė modelį su pakankamai gera tehcnine charakteristika bei patraukliomis degalų sąnaudomis.
Toks sprendimas tikrai padėtų kompanijai „prasimušti“ į aukštesnės klasės modelių rinką. Schreyeris taip pat pridūrė, jog nors ir GT bus gaminamas Kinijos bei JAV rinkoms, tikėtina, kad su laiku šis modelis pasieks ir kitų valstybių gatves.
Belieka laukti šio modelio pasirodymo, o tada ir pamatysime, ar jis pateisins gamintojo bei klientų lūkesčius, ar ne.