Gali būti, kad automobilis bus pavadintas K5, kaip Pietų Korėjoje, arba „Optima“, kaip JAV. Mašina gaminama naudojant tą pačią platformą, kaip ir surenkant naująjį „Hyundai Sonata“ modelį.
„Kia Optima“ išsiskiria stilinga ir agresyvia išvaizda bei bruožais, jau matytais ir kituose naujausiuose šio automobilių gamintojo modeliuose. Automobilis savo dizainu tikrai turėtų išsiskirti tarp kitų šios klasės modelių.
JAV „Kia Magentis“ įpėdinis bus pardavinėjamas su tais pačiais benzininiais varikliais, kaip ir „Hyundai Sonata“. Pirkėjai galės rinktis iš 2,4 l 200 AG atmosferinio motoro ir 2,0 l 274 AG agregato su turbokompresoriumi.
Be to, bus pasiūlyta ir hibridinė šio modelio versija su iš 2,4 l 169 AG benzininio motoro bei 40,2 AG elektrinio variklio sudaryta galio sistema. Europoje agregatų gama turėtų būti papildyta ir 2,0 l 184 AG turbodyzeliniu agregatu, jau montuojamu naujajame „Kia Sportage“.
Naujoji „Kia Optima“ yra ilgesnė, platesnė ir žemesnė už savo pirmtaką „Magentis“, pasižymi ilgesne ratų baze bei didesne salono ir bagažo erdve.
Automobilis prekyboje Europoje turėtų pasirodyti kitų metų pradžioje.
2010 04 04
„Kia Optima“ – „Kia Magentis“ įpėdinis
Niujorko (JAV) automobilių parodoje šią savaitę buvo pademonstruotas „Kia Magentis“ įpėdinis, tačiau kaip jis vadinsis Europoje, kol kas nėra aišku. Viena aišku, kad senasis vardas greičiausiai nebebus naudojamas.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą