„Procee‘d GT“, gamintojo teigimu, yra pats sportiškiausias automobilis KIA istorijoje. Su 1,6 litro T-GDi (turbininiu) varikliu bei šešių laipsnių mechanine pavarų dėže šis modelis 100 km/h pasieks per 7,4 sekundės, o maksimalus jo greitis sieks 230 km/h.
Korėjos kompanija daug dėmesio skyrė vairo stiprintuvui: iš įprasto „Cee‘d“ paimtas agregatas buvo smarkiai patobulintas, kad į vairuotojo rankas būtų perduodama kuo daugiau informacijos, ateinančios iš priekinių ratų. „Flex Steer“ funkcija leis vairuotojams rinktis vieną iš trijų skirtingų vairo stiprintuvo darbo režimų.
KIA nuotr./„KIA Procee'd GT“ |
Automobilio priekyje gamintojas montuos 300 mm, o gale – 262 mm skersmens aušinamus stabdžių diskus. Savaime suprantama, tai – didžiausi stabdžiai visoje „Cee‘d“ modelių gamoje.
Sportišką trijų durų hečbeką bus galima įsigyti su dvejomis skirtingo lygio įrangomis: GT ir „GT Tech“. Bazinės GT versijos turės LED dienos šviesas, 18 colių skersmens ratlankius, oro kondicionierių, galinius atstumo jutiklius ir garso aparatūrą su „Bluetooth“ jungtimi.
„GT Tech“ modeliuose bus montuojami 7 colių skersmens lietimui jautrūs ekranai, šildomos sėdynės bei vairas ir rakto nereikalaujantys durų užraktai.
KIA nuotr./„KIA Procee'd GT“ |
KIA pagamins ir 500 „Launch Edition“ versijų, tačiau neaišku, ar tokius modelius bus galima užsisakyti Lietuvoje. Jos nuo „GT Tech“ modelių išsiskirs unikalia kosmetine apdaila, juoda spalva padailintais ratlankiais, elektriniu stoglangiu ir raudona šviesa apšviestomis grindimis (prie vairuotojo ir priekyje sėdinčio keleivio kojų).
Kitais metais KIA turėtų pristatyti ir penkiadurę „Cee‘d GT“ versiją.