„Kia Ray“ išsiskiria itin aptakiomis formomis – kėbulo pasipriešinimo orui koeficientas siekia tik 0,25. Aerodinamines savybes pagerina ir vienalytis dugno skydas bei siauros 195/50R20 mažesnio pasipriešinimo padangos su specialiu protektoriaus raštu.
Hibridas yra varomas 1,4 l 153 AG benzininio ir 78 kW elektros variklių. Pirmasis gali sukti priekinius ratus, o antrasis – visus arba tik galinius. Sukuriama galia ratams perduodama per belaiptę CVT transmisiją.
Tvirtinama, kad naudojant tik elektros energiją „Kia Ray“ galima nuvažiuoti 80 km atstumą, o pilnas benzino bakas įveikiamą nuotolį pailgina iki 1 200 km. Vidutinės kuro sąnaudos važiuojant hibridiniu rėžimu vertinamos 3,1 l/100 km. Elektrinio rėžimo sąnaudos prilyginamos menamam 1,2 l/100 km rodikliui.
Ekonomiškumas užtikrintas ne tik panaudojant hibridinę sistemą, bet ir ženkliai sumažinus svorį – tam sukurtos ir specialios konstrukcijos, iš itin lengvų medžiagų pagamintos sėdynės. Automobilio šildymo sistema energija maitinama iš ant stogo sumontuotų saulės elementų, o stiklas padengtas specialia danga, kiek apsaugančia nuo kaitros karštą vasaros dieną.
Manoma, kad „Kia Ray“ koncepcija serijinės gamybos nepasieks, tačiau jos benzino-elektros galios sistema bei kiti elementai taps pagrindu šios kompanijos ateities hibridiniams modeliams.
2010 02 11
„Kia Ray“ koncepcija – žvilgsnis į ateitį
Čikagos (JAV) automobilių parodoje trečiadienį buvo pristatyta „Kia Ray“ hibrido koncepcija. Šis futuristinis kūrinys turėtų tapti korėjiečių markės ateities ekologiškų modelių pagrindu.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą