Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti
2010 02 11

„Kia Ray“ koncepcija – žvilgsnis į ateitį

Čikagos (JAV) automobilių parodoje trečiadienį buvo pristatyta „Kia Ray“ hibrido koncepcija. Šis futuristinis kūrinys turėtų tapti korėjiečių markės ateities ekologiškų modelių pagrindu.
„Kia Ray“ koncepcija – žvilgsnis į ateitį
„Kia Ray“ koncepcija – žvilgsnis į ateitį / Gamintojo nuotr.
„Kia Ray“ išsiskiria itin aptakiomis formomis – kėbulo pasipriešinimo orui koeficientas siekia tik 0,25. Aerodinamines savybes pagerina ir vienalytis dugno skydas bei siauros 195/50R20 mažesnio pasipriešinimo padangos su specialiu protektoriaus raštu. Hibridas yra varomas 1,4 l 153 AG benzininio ir 78 kW elektros variklių. Pirmasis gali sukti priekinius ratus, o antrasis – visus arba tik galinius. Sukuriama galia ratams perduodama per belaiptę CVT transmisiją. Tvirtinama, kad naudojant tik elektros energiją „Kia Ray“ galima nuvažiuoti 80 km atstumą, o pilnas benzino bakas įveikiamą nuotolį pailgina iki 1 200 km. Vidutinės kuro sąnaudos važiuojant hibridiniu rėžimu vertinamos 3,1 l/100 km. Elektrinio rėžimo sąnaudos prilyginamos menamam 1,2 l/100 km rodikliui. Ekonomiškumas užtikrintas ne tik panaudojant hibridinę sistemą, bet ir ženkliai sumažinus svorį – tam sukurtos ir specialios konstrukcijos, iš itin lengvų medžiagų pagamintos sėdynės. Automobilio šildymo sistema energija maitinama iš ant stogo sumontuotų saulės elementų, o stiklas padengtas specialia danga, kiek apsaugančia nuo kaitros karštą vasaros dieną. Manoma, kad „Kia Ray“ koncepcija serijinės gamybos nepasieks, tačiau jos benzino-elektros galios sistema bei kiti elementai taps pagrindu šios kompanijos ateities hibridiniams modeliams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos