Tikimasi, kad naujojo CLS konkurento su KIA ženkleliu pagrindu taps „GT Concept“ studijinė versija, pristatyta praėjusių metų Frankfurto automobilių parodoje. Ši koncepcija aprūpinta 3,3 l V6 varikliu su turbina. Viso to pakanka, kad variklio galia pasiektų 390 AG. Tačiau serijinė versija tikriausiai gautų kiek kitokius variklius. Tikėtina, kad tai būtų keturių cilindrų turbo benzininiais ir dyzeliniai varikliai, taip pat į šeimą prisijungtų ir hibridinė sistema.
Jeigu KIA tikrai imsis gaminti CLS konkurentą, galima laukti arba didelio pasisekimo arba visiško „susivarymo“. KIA ir „Hyundai“ pastaruosius metus tikrai didiną konkurenciją ir savo produkcijos kokybę, bet prestižo klausimas dar nėra išspręstas. Naujasis vidutinės klasės hečbekas „Kia Cee’d“ yra rimtas konkurentas vokiškiems „Astra“ ar „Golt“, bet ar tikrai korėjiečiai pajėgūs kovoti su „Merceds-Benz“? Tikėtina, kad korėjiečio koziris būtų kaina, tačiau tokių automobilių pirkėjai labiau mėgsta prabangą ir tikrai aukštą kokybę. Todėl vien mažesnės kainos gali nepakakti.