Visureigis turi pakankamai galingą, 1,6 l darbinio tūrio dyzelinį motorą su turbina, pasiekiantį 163 AG. Į aplinką bus išmetama 119 g/km CO2 dujų. Taip pat montuojamas ir 40 AG elektrinis variklis. Automobilyje planuojama panaudoti dviejų sankabų pavarų dėžę.
Naujos kartos „Sorento“ puikuojasi pakitusiomis kėbulo linijomis bei specialiai hibridinei versijai sukurtu aerodinaminių elementų paketu.
Daugiau informacijos žadama paskelbti artimiausiais mėnesiais, o kol kas galime pasvarstyti – galbūt atėjo laikas pamiršti išankstines nuostatas ir suteikti korėjiečiams dar vieną šansą? Gal jie jau išmoko gaminti automobilius?
2009 09 18
„Kia Sorento Hybrid“ – varomas dyzeliu ir elektra
Šių metų Frankfurto (Vokietija) tarptautinėje automobilių parodoje naujovių mėgėjai tikrai turėjo galimybę paganyti akis į naujausius gamintojų sprendimus. Hibridinių modelių taip pat buvo apstu. Vienas iš jų – „Kia Sorento Hybrid“.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą