Jis, priešingai nuo daugumos čia parodytų mašinų, gali važiuoti ne tik veidrodžio lygumo asfalto paviršių turinčiomis trasomis, bet ir tikrais krateriais nusėtomis Kauno gatvėmis. Indai deklaruoja, kad 150 AG bei 320 Nm generuojanti 2,2 litro turbodyzelinė jėgainė šiam visureigiui suteikia geras dinamines savybes bei galimybę pasiekti maksimalų, vaizdą liejantį 160 km/h greitį.
Akivaizdu, „Safari Storme“ yra orientuotas į pusnis. Papildomi apšvietimo žibintai, stogo bagažinė, iškelta oro paėmimo anga, tempimo gervė bei grandinėmis apkaustytos pusnims skirtos padangos – tokią įrangą turėjo Indijos automobilių kompanijos demonstruojamas visureigis. Kitam „Top Gear“ kolektyvo žygiui po džiungles ar atogrąžų miškus toks automobilis irgi praverstų – net ir vairas sumontuotas dešinėje pusėje, nors „Tata“ visureigis bus parduodamas tik vietinėje Indijos, o gal ir kai kuriose gretimose rinkose.
Gamintojas deklaruoja, kad mašinoje yra pakankamai daug vietos keturiems žmonėms bei jų bagažui, tuo tarpu sėdintys priekyje galės mėgautis plačiu vairo padėties reguliavimu. Gale įsitaisę keleiviai turės galimybę oro kondicionierių valdyti pagal savo poreikius. Puikus automobilis iškylai ne tik prie Bebruso ežero, bet ir, pavyzdžiui, į Monblano viršūnę.
Kuriose tiksliai rinkose bus parduodami šie modeliai ir kiek konkrečiai jie kainuos – „Tata“ kolektyvas neatskleidė, tačiau draugiška vadovų komanda su dideliu noru pozavo mūsų fotografui Algirdui Venskui. Po fotosesijos mandagiai paprašė atsiųsti nuotrauką. Griežtai tą uždraudėme, bijodami namo vežtis dovanų gautą karvę.
Algirdo Venskaus/waska.lt nuotr./„Tata“ vadovai |