Šeši iš keturiolikos automobilių testuose gavo keturias iš penkių žvaigždučių. Tai „Fiat Panda“, „Jeep Grand Cherokee“, „Jaguar XF“, elektromobilis „Renault Fluence Z.E.“ ir du Kinijoje pagaminti modeliai – „Geely Emgrand EC7“ ir „MG6“.
Maksimalų žvaigždučių skaičių testuose surinko „Chevrolet Malibu“, „Kia Rio“, B klasės ir C klasės kupė „Mercedes-Benz“, „Range Rover Evoque“, „Subaru XV“, „VW Beetle“ ir „Volkswagen up!“. Pastarojo automobilio pusbroliai „Seat Mii“ ir „Škoda Citigo“ taip pat gavo po penkias žvaigždutes.
Paanalizuokime rezultatus, pradėkime nuo Kinijoje gamintų automobilių. Lyginant su praeityje atliktais bandymais, šių automobilių tobulėjimas saugumo srityje yra neįtikėtinas.
„Tai ypač didelis pasiekimas Kinijos automobilių gamintojams. Jei tokiais tempais tobulės visa Kinijos automobilių pramonė, jau labai greitai jiems dalinsime po penkias žvaigždutes“, – sako „EuroNCAP“ organizacijos generalinis sekretorius Michielas van Ratingenas.
Vienintelis bandytas elektromobilis „Renault Fluence Z.E.“ turėjo tenkintis keturiomis žvaigždutėmis – gauti penkias sutrukdė prastas pėsčiųjų saugumo bandymo pasiektas rezultatas. Beje, konkurentai „Nissan Leaf“ ir „Opel Ampera“ turi po penkias žvaigždutes.
„Fiat Panda“ gavo keturias dėl labai paprastos priežasties – bazinėje automobilio komplektacijoje nėra ESP. Nepaisant to, kad jau nuo 2012-ųjų ji taps privaloma, „Fiat“ dar bando pataupyti.
Keista, kad „Jaguar XF“ gavo vos keturias. Gaila, tačiau oficialiame „EuroNCAP“ tinklalapyje neįvardijama, kodėl „Jaguar“ surinko tiek mažai žvaigždučių.