Kaip skelbiama pranešime, Fujio Cho sėdo į kompanijos lėktuvą ir rengėsi keliauti į Kiniją, kur turėjo kalbėtis su šios šalies vadovais. Tačiau Pekine turėjęs nusileisti lėktuvas, negavo leidimo ratais paliesti nusileidimo taką. Todėl Fujio Cho, net nepakilęs iš Japonijos oro uosto, tiesiog išlipo iš lėktuvo ir grįžo namo. Ir tai jau ne pirmas atvejis, kuomet Kinija atsisako priimti Japonijos įmonių vadovus.
Dieną prieš tai, kai į kelionę ruošėsi Fujio Cho, į Pekiną norėjo keliauti keletas Japonijos verslo lyderių. Tačiau su jais niekas nenorėjo susitikti Kinijoje, todėl ir šis vizitas buvo atšauktas. „Nikkei“ praneša, kad šiuo metu „Nissan“, „Toyota“ ir „Honda“ per dieną Kinijoje pagamina apie 10 tūkst. automobilių.
Pagamindami tiek produkcijos, gamintojai uždirba daugiau nei 160 mln. litų ir pusę šios sumos dalinasi su Kinijos valdžia. Tai nemaža suma, tačiau panašu, kad Kinijos valdžia labiau suinteresuota tęsti konfliktą, nei uždirbti ir automobilių gamintojų. Taip pat skaičiuojama, kad 25 proc. grynojo „Nissan“ pelno atkeliauja iš Kinijos. „Toyota“ čia uždirba 21 proc., o „Honda“ – 16 proc. viso savo grynojo pelno. Kompanijų buhalteriai jau skaičiuoja dėl konflikto patiriamus nuostolius.