Japonai, neoficialių šaltinių teigimu, savo naują kūrinį gali ruošti pasiskolindami nevieną idėją iš savo jau pristatytos „Infiniti Essence“ hibridinio sportinio kupė koncepcijos.
Naujasis „Nissan GT-R“ gali išlaikyti dabartinį 3,8 l V6 benzininį variklį, išvystantį 485 AG galią ir pasiekiantį maksimalų 580 Nm sukimo momentą. Tačiau kartu su juo gali būti montuojamas 160 AG elektros motoras iš minėtos koncepcijos.
Bendra tokio hibrido galia viršytų 600 AG – gerokai daugiau nei dabartiniame „Nissan GT-R“. Be to, taip turėtų būti ženkliai pagerintas ir automobilio ekonomiškumas.
Tiesa, japonų inžinieriams tokiu atveju tektų spręsti kitą problemą – kaip kompensuoti dėl papildomų elementų, elektros motoro ir baterijų, padidėsiantį svorį.
Kaip gali atrodyti naujasis „Nissan GT-R“, galima pamatyti iš Mako Tokuyama paruoštos iliustracijos.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą