Šis vairas turi 20 vibraciją sukeliančių jutiklių, kurie vairuotoją įspėja, į kurią pusę reikia sukti. Jam nebereikia žvalgytis į navigacinės sistemos ekraną. Pavyzdžiui, jei vairuotojas turi sukti į dešinę, virpesiai vairu nuvilnija pagal laikrodžio rodyklę, o jei į kairę – priešinga kryptimi.
„AT&T Labs“, bendradarbiaudami su „Carnegie Mellon“ universitetu, atliko tyrimus, kurie parodė, jog jaunesnių nei 25 metų vairuotojų, naudojusių vibruojantį vairą, išsiblaškymo lygis yra 3,1 proc. mažesnis.
Tas pats tyrimas neužfiksavo, kad vibracinės technologijos žymiai paveiktų vyresnius vairuotojus, nors vyresni nei 65 metų žmonės, sukdami vibracinį vairą buvo 4 proc. mažiau išsiblaškę, nei rankose laikydami paprastą.