0-300-0 km/h per 21,19 sek. – naujas pasaulio rekordas tarp serijinių automobilių. Ir tai jau ketvirtas „Koenigsegg“ įrašas Guinnessų rekordų knygoje, įskaitant ir ne ilgai galiojusį greičiausio pasaulyje automobilio rekordą.
„Agera R“ šioje 0-300-0 rungtyje net keturiomis sekundėmis įveikė „Bugatti Veyron Supersport“. „Sport Auto“ žurnalisto rankose „Veyron“ rungtį įveikė per 25,3 sek.
1,2 kg/AG svorio ir galios santykis
Papasakosime iš kur tokia nežmoniška galia. Įsibėgėti padeda 5,0 litro V8 variklis su dviem turbinom, pasiekiantis 1099 AG. 1329,93 kg sveriančiam automobiliui tai suteikia 1,2 kg/AG svorio ir galios santykį.
Per dviejų sankabų automatinę „Cima“ pavarų dėžę visa galia keliauja į galinius ratus. Iki 100 km/h – per 2,9 sek. Maksimalus greitis – 392 km/h. Magiškas 400 km/h barjeras beveik pasiektas.
Tačiau ne įsibėgėjimas, o stabdymas šiam „Agera R“ automobiliui pelnė rekordą. 15,6 colio (39,62 cm) stabdžių diskai priekyje ir 15 colių (38,10 cm) diskai gale generuoja nežmonišką stabdymo galią.
Štai pilni šio bandymo rezultatai:
0-300 km/h: 14.53 sek.
300-0 km/h: 6.66 sek.
0-300-0 km/h: 21.19 sek.