Dauguma premjerų jau numatytos kalendoriuje ir patys gamintojais nebelaiko jų paslaptyje. Tačiau keli nauji modeliai vis dar apgaubti paslapties skraiste ir apie būsimas premjeras turime tiesiog spėti. Tikimės, kad pataikysime.
Pradedame nuo sedanų
Gamintojo nuotr./Naujoji „Audi A6“ |
„Audi A6“
Vyrukai iš Ingolštato Detroite pristatys automobilį, kurio laukia ne tik Šiaurės Amerika, bet ir visas likęs pasaulis. Vienas populiariausių vidutinio dydžio premium segmeno sedanų (kiek vėliau bus ir universalas) sukurtas nuo nulio, naudojant A8 modelyje naudojamą aliuminio rėmą „Spaceframe“.
Gamintojo nuotr./Naujojo „Chrysler 300C“ modelio detalės |
„Chrysler 300“
Atnaujintas Lietuvoje populiarus „300C“ sedanas 2011 metus pradeda atsinaujinęs ir kosmetiškai, ir techniškai. LED priekiniai žibintai, nauji galiniai žibintai, daug daug chromo ir automobilis pasikeitė neatpažįstamai. Amerikiečiai gaus naują 3,6 litro V6 variklį, spėjame, kad europiečiai dar ir naują dyzelį.
Gamintojo nuotr./VW NMS |
„Volkswagen NMS“
„Volkswagen“ supakavo savo „Passat“ ir Amerikoje jo daugiau nepardavinės. Vietoje jo pristatys kol kas kodiniu pavadinimu vadinamą NMS. Tik tiek žinome šiai dienai.
Kupė ir kabrioletai!
Gamintojo nuotr./BMW 650i kabrioletas |
BMW 6–os serijos kabrioletas
Kolegos žurnalistai Amerikoje šio modelio laukia jau seniai. Ypač 650i varianto su V8 4,4 litro varikliu su tiesioginiu kuro įpurškimu. Jis pasieks apie 400 AG.
Gamintojo nuotr./BMW 1-os serijos „M“ kupė |
BMW 1–os serijos „M“
Patys BMW šį automobilį vadina klasikinio M3 įpėdiniu. Mažas, lengvas ir galingas galu varomas kupė automobilis po variklio dangčiu slepia gerai žinomą šešių eilėje išdėstytų cilindrų trijų litrų darbinio tūrio motorą. Taip, tą patį, kuris kelis metus iš eilės pripažintas geriausiu varikliu savo klasėje. Įdomu kaip amerikiečiams seksis jį vairuoti – jis bus komplektuojamas tik su šešių bėgių mechanine pavarų dėže.
Gamintojo nuotr./2011-ųjų C-klasė – liko vos kelios valandos iki paviešinimo! |
„Mercedes–Benz“ C klasės kupė
Atnaujinto C klasės MB nuotraukos mus pasiekė tik praeitą savaitę. Spėjame, kad šalia sedano, parodoje bus pristatytas ir CLC modelį pakeisiantis C klasės kupė. Varikliai prasidės 1,8 turbo benzininiu su 201 AG, baigsis 3,5 litro V6 su 300 AG. O kur dar dyzeliai. O kur dar AMG biuro namų darbai...
Hečbekai ir universalai
Gamintojo nuotr./Užuomina į „Hyundai Veloster“ |
„Hyundai Veloster“
Visų pirma, pranešame, kad „Hyundai“ automobilius jau pats metas vadinti tiesioginiais konkurentais „Toyota“ ir kitiems seniems žaidėjams. Rašėme, kad 2010 Europoje buvo parduota daugiau „Hyundai–KIA“ automobilių, nei „Toyota“. Taigi, „Veloster“ kupė, kaip sufleruoja nuotraukos, bus nestandartinio išdėstymo kupė. Vienoje pusėje jis turės dvi duris, kitoje – vienas. Panašiai kaip „MINI Clubman“. Variklis – 1,6 litro (140 AG, tiesioginis kuro įpurškimas).
Gamintojo nuotr./„Chevrolet Sonic / Aveo“ |
„Chevrolet Sonic“
Atsiprašome, kad supainiojome pavadinimą. Europoje jis vadinamas „Aveo“. Sportiškos išvaizdos „Chevrolet“ dizaino padalinio pažiba debiutuos penkių durų pavidale su visiškai naujais varikliais. Amerikiečiai pabrėžia jo kaina – vos nuo 12 tūkst. JAV dolerių.
Gamintojo nuotr./„Toyota Prius V“ |
„Toyota Prius V“
Dar vienas kodinis pavadinimas. „Toyota“ pažadėjo pristatyti „Prius“ platformoje sukonstruotą septynių vietų miniveną. Neatmetame galimybės, kad šalia jo bus pristatytas dar vienas „Prius“ šeimos narys – „Honda CR–Z“ konkurentas. Palauksime ir pamatysime.
Visureigiai ir pikapai
Gamintojo nuotr./„Jeep Compass“ |
„Jeep Compass“
„Chrysler“ kompanijos vairą perėmus italams „Fiat“, pasikeitimų ilgai laukti neteko. Praeitos kartos „Compass“ buvo kritikuojamas dėl visiškai nesuprantamo dizaino. Naujasis modelis bus iš visiškai kitos lygos. Tipiškos radiatoriaus grotelės, nauji žibintai ir pan. Varikliai – nuo 2 litrų benzininiai ir „Fiat“ dyzeliai Europai skirtose variantuose.
Koncepcijos
Gamintojo nuotr./„Porsche 918“ kupė koncepcija |
„Porsche 918“ kupė
Gandai sklando, kad „Porsche“ Detroitui ruošia tikrą bombą – hibridinį ypač greitą dviejų durų kupė. Jis turėtų naudoti 918 modelio techninius elementus. Laikykime sukryžiuotus pirštus!
Gamintojo nuotr./KIA KV7 koncepcija |
„Kia KV7“
Pietų Korėjos atstovai į rinką stoja su KV7 krosouveriu. Nei tai visureigis, nei tai universalas, nei tai minivenas. Bet viena aišku – tai visiškai naujas lygis kompanijos automobilių dizaine.
Gamintojo nuotr./„Honda Civic“ koncepcija |
„Honda Civic“ koncepcija
Štai ši premjera yra apgaubta kone didžiausiu debesimi. Taip, mes žinome, kad dabar gaminamas „Civic“ jau baigia savo karjerą, o apie naują modelį japonai visiškai nieko nepasakoja. Taigi, spėjame – Detroite pamatysime bent jau naujos karto koncepciją. O gal ir visą automobilį, kas yra mažai tikėtina.
Gamintojo nuotr./„MINI Paceman Concept“ – „Countryman“ su mažiau durų |
„MINI Paceman“ koncepcija
Kalbant apie krosouverius... MINI meta „Paceman“ automobilį į žaidimą konkuruoti su „Range Rover Evoque“. Prabangus, kompaktiškas, kokybiškas, stilingas. Brangus. Kaip ir priklauso MINI, jis bus gerai valdomas ir malonus vairuoti. Taip pat, ne ypač talpus ir kitas. Bet mums patinka MINI toks, koks jis yra, tiesa?