2013 05 07

Kompaktiško kabrioleto idėja vis dar sukasi „Volkswagen“ atstovų galvose

2006-aisiais pristatytas „Volkswagen Eos“ didelio populiarumo taip ir nesulaukė – praėjusių metų gruodį kompanija pranešė nutrauksianti šio modelio gamybą. 2009-aisiais gamintojas pristatė koncepcinį „BlueSport“, tačiau serijinės gamybos jis taip pat nepasiekė.
„Volkswagen BlueSport“
„Volkswagen BlueSport“ / „Volkswagen“ nuotr.
Temos: 1 Volkswagen

Visgi, neseniai vienam Vokietijos leidiniui VW dizaino vadovas Walteris de Silva atskleidė, kad jis nėra vienintelis šioje kompanijoje, tikintis kompaktiško rodsterio sėkme. „Tokio tipo automobilis visada buvo mūsų mintyse. Mums patinka ši idėja“, – tvirtino jis.

2009-ųjų Detroito parodoje pristatytas „BlueSport“ buvo iki šiol realiausias šios markės atstovas, taikęsis į klasėje dominuojantį „Mazda MX-5“.

Visgi, vokiečių požiūris į rodsterius lėmė visiškai kitokią mechaninių agregatų komponuotę – koncepcinis „Volkswagen“ turėjo viduryje sumontuotą 2,0 litrų TDI motorą, generuojantį 180 AG bei 350 Nm. Nors ir šimtui kilometrų kelio su tokiu varikliu jis reikalautų apie 4,3 l degalų, iki 100 km/h, gamintojo teigimu, įsibėgėtų per 6,2 sekundės.

Naujausi Walterio de Silvos komentarai leidžia tikėti, kad tokio automobilio projektas nėra visiškai paskandintas. Tokias prielaidas sustiprina ir „Alfa Romeo 4C“ debiutas – gali būti, kad VW nusisuks nuo gerokai pigesnio „Mazda“ ir taikiklį nukreips į itališką automobilį.

Volkswagen nuotr./Volkswagen BlueSport
„Volkswagen“ nuotr./„Volkswagen BlueSport“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų