Visgi, Europa dar nematė, kaip iš tikrųjų atrodo naujoji WRX koncepcija, tačiau „Subaru“ pasiruošę šią „klaidą“ ištaisyti – rugsėjo mėnesį vyksiančioje Frankfurto tarptautinėje parodoje jie eksponuos šį automobilį.
Balandžio mėnesį gamintojas tvirtino, kad koncepcinis ketverių durų sedanas gaus naują variklį su turbokompresoriumi – agregatas bus pristatytas Europoje, todėl tikėtina, kad Frankfurto parodos metu. Kiek anksčiau buvo teigta, jog WRX pasižymės ir turbokompresoriumi su elektriniu būdu įsukama ašele – tai turėtų pašalinti taip vadinamą „turbo duobę“ arba tiesiog turbokompresoriaus vėlavimą.
Tuo tarpu „Viziv“ koncepcija yra iš visiškai priešingos „Subaru“ gamos pusės – čia bus mažai užuominų apie automobilių sportą. Šis krosoveris, pasak kompanijos, yra žvilgsnis į markės ateitį ir netrukus serijinėje gamyboje startuosiančias hibridines technologijas.
„Subaru Viziv“ turės 2,0 litrų opozicinį variklį, kuriam išjudinti automobilį padės 2 papildomi, galinėje ašyje sumontuoti elektros motorai.
Mato Buzelio nuotr./„Subaru VIZIV“ hibridas |