Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 09 13

Frankfurtas. Koncepcinis „Škoda MissionL“ – lyg „Volkswagen Jetta“ čekiškais drabužiais

Frankfurte „Škoda“ stendo pačiame centre – koncepcinis „MissionL“. Kad suprastumėt apie ką kalbame, įsivaizduokite „Volkswagen Jetta“ automobilį, aprengtą čekiškais drabužiais. Dailu, tiesa?
„Škoda MissionL“
Koncepcinis „Škoda MissionL“ / Pauliaus Sviklo/GAZAS.LT nuotr.

Tikriausiai visi žinote, jog šio gamintojo modeliai dažniausiai siūlydavo „daug“ už „mažai“. Tiksliau sakant, puikią įrangą turintys, patikimi modeliai neretai klientus viliojo itin patrauklia kaina. Na, bent jau taip buvo kažkada. Dabar čekams nereikia stengtis kažką laimėti kainų kare. Jų automobiliai perkami ne todėl, kad jie pigūs, o todėl, kad jie yra tiesiog labai geri.

Gamintojo nuotr./Koncepcinis „Škoda MissionL“
Gamintojo nuotr./Koncepcinis „Škoda MissionL“

Gamintojas teigia, jog serijinė šio koncepcinio modelio versija, turėtų pasiekti „Škoda“ mėgėjų rankas. Analitikai teigia, jog šiek tiek už „Fabia“ didesnis, tačiau mažesnis už „Octavia“, modelis, didžiausios paklausos sulauks Europoje, Rusijoje, Kinijoje ir Indijoje.

Kol kas neaišku, kaip bus pavadintas serijinis ketverių durų sedanas, tačiau gamintojas tvirtina, jog Indijos rinką šis „Škoda“ pasieks jau šių metų pabaigoje, o visas kitas šalis – ateinančių metų pradžioje.

„Išvaizdaus bei išbaigto modelio patrauklumą lemia puikus gabių dizainerių darbas. Jie sukūrė primityvias, tačiau itin gražias kėbulo linijas“, – teigia technologinio tobulinimo skyriaus direktorius, Eckhardas Scholzas.

„Automobilis atrodo išties agresyviai, sportiškai, tačiau tuo pačiu ir išlaiko gražias bei rafinuotas linijas. Dauguma žmonių ieško patrauklaus modelio su minimalistinio stiliaus dizainu, taigi, galime su džiaugsmu pranešti, jog „MissionL“ skirtas būtent jiems!“, – džiaugsmo pasiektais darbais neslėpė E.Scholzas.

Nors ir Čekijos automobilių gamintojas nepaskelbė smulkesnės techninės šio modelio charakteristikos, tikėtina, jog pagal kategoriją, „MissionL“ bus nuožmus konkurentas „Volkswagen Jetta“ sedanui. Panašiai kaip broliai dvyniai konkuruotų toje pačioje smėlio dėžėje.

Jau tapo įprasta visuose „Škoda“ modeliuose matyti VW variklius, todėl labiausiai tikėtina, jog šis modelis tradicijų nelaužys.

Su tokiais modeliais šis gamintojas gali pasiekti net ir, iš pirmo žvilgsnio, optimistiškai skambančius užmojus – nuo 2018-ųjų kasmet parduoti po 1,5 mln. modelių. Vienas iš įtakingiausių darbuotojų „Škoda“ koncerne, Winfriedas Vahlandas teigia, jog per artimiausius kelis metus, kas šešis mėnesius jie išleis po naują modelį.

Belieka tikėtis, jog visa tai – tiesa.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos