Automobilyje, savaime suprantama, dominuoja ankstesniems „Impreza WRX“ bei STI versijoms būdingi bruožai – variklio gaubte palikta oro paėmimo anga bei plačios angos priekiniame buferyje. Net ir spalvą gamintojas paliko tą pačią, tačiau šiek tiek patobulintas dažų mišinys suteikia šviežesnį atspalvį.
Koncepcinis WRX pasižymi ir įprasta variklio komponuote – virš priekinės ašies sumontuotas horizontaliai opozicinis 2,0 litrų benzininis agregatas, kuriam, gamintojo teigimu, 270 AG pasiekti padeda turbokompresorius.
„Subaru WRX“ |
Su naujos kartos WRX „Subaru“ ir vėl grįžta prie sedanų kėbulų. Dabartiniai „Impreza WRX“ pirmiausia debiutavo, kaip hečbekai, todėl tokia istorija nebepasikartos. Teigiama, kad hečbekai bus išimti iš gamos.
Gamintojas deklaruoja, kad prototipas turi iš anglies pluošto pagamintą variklio gaubtą – tai ne tik sumažina mašinos svorį, bet ir suteikia šiek tiek žemesnį svorio centrą.
Daugiausia klausimų dėl šio automobilio tikriausiai turi britai – mat, šiai Europos valstybei „Impreza“ modeliai nebebus gaminami, todėl neaišku, ar jie gaus WRX bei STI versijas. Sklando gandai, kad „Subaru“ savo strategijoje atliko tam tikrus manevrus – nuo šiol WRX ir STI modeliai bus priskiriami ne prie pelningų, o prie tų automobilių, kurie gerina bendrovės įvaizdį.