„Hyundai“ kompanijos atstovai parodoje aiškiai pasakė: „Naujos kartos „Genesis“, tiek stiliumi, tiek technologijomis, bus kuriamas pagal HND-9.“
Neaišku, kaip smarkiai serijinė versija skirsis nuo koncepcinės, tačiau tikėtina, kad gamintojas atsisakys į viršų pasikeliančių durų mechanizmo. Visgi, reikia pripažinti: „Hyundai“ dizaino studijos specialistai prie šio koncepto padirbėjo iš peties – automobilis tikrai yra įspūdingas.
„HND-9 parodo, kaip atrodys ateities sportiški bei prabangūs kupė modeliai. Šis automobilis buvo kuriamas pagal „Takiosios Skulptūros“ („Fluidic Sculpture“) dizaino kalbą bei turi galinius varančiuosius ratus ir puikias dinamines charakteristikas“, – pristatymo metu akcentavo „Hyundai“ dizaino vadovas Suk-Geun Oh‘as.
Teigiama, kad per 8 laipsnių automatinę transmisiją galinius varančiuosius šio prototipo ratus suks 3,3 litro V6 GDi variklis su turbokompresoriumi (362 AG).