Pirmą kartą Detroite viešai parodyta naujoji „Lexus IS“ serija pagaliau atkeliauja ir į Europą – kovo pradžioje Ženevos automobilių parodos lankytojai galės gyvai pamatyti šią mašiną. Gamintojas atskleidžia, kad IS300h bus galima įsigyti jau vasarą.
IS300h turės 2,5 litro keturių cilindrų benzininius variklius, kuriems galinius varančiuosius ratus padės sukti elektros motorai. Šie hibridiniai agregatai jau yra naudojami Japonijos rinkai skirtuose „Toyota Crown“ modeliuose. Vidaus degimo variklio galia siekia 175 AG bei 220 Nm, o bendra galia siekia (benzininio bei elektrinio motoro sudėjus) 217 AG.
Galia į galinius varančiuosius ratus bus siunčiama per bepakopę (CVT) automatinę transmisiją. Gamintojas teigia, kad vidutinės „Lexus IS300h“ degalų sąnaudos turėtų siekti apie 4,3 l/100 km.
Priekinius ratus laikys patobulinta ankstesnės IS kartos pakaba su dvigubomis skersinėmis svirtimis, o galinius – daugiasvirtės pakabos elementai, „pasiskolinti“ iš GS modelių. Naujieji IS300h turės ir pasirenkamą važiavimo režimą (taip pat paimtą iš GS).
Už papildomą kainą „Lexus“ šiuos sedanus aprūpins ir „F Sport“ paketu, kurį sudaro ne tik subtilūs bei sportiški akcentai tiek viduje, tiek išorėje. Tokio versijos turės ir prisitaikančius pakabos elementus bei ketvirtąjį vairavimo režimų nustatymą.
„Lexus“ teigia, kad naujosios kartos IS yra šiek tiek platesnis, aukštesnis bei ilgesnis už savo pirmtaką, tačiau 70 mm ilgesnis atstumas tarp ašių šiam automobiliui suteikia erdvesnį saloną. Gamintojas akcentuoja, kad gale sėdintiems keleiviams šiame modelyje skirta daugiausiai vietos iš savo klasės atstovų, tuo tarpu bagažinės talpa padidinta iki 480 litrų.
Ženevos automobilių parodoje „Lexus“ pademonstruos ir hibridinį LF-LC konceptą, nudažytą „Opal Blue“ mėlyna spalva. Gamintojas teigia, kad šis modelis padės sustiprinti naują, sportiškesnį „Lexus“ įvaizdį.