Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2010 03 18

Laidoje „Ne vienas kelyje“ – reportažų ciklas apie elektromobilių eros pradžią

Visus mus labai jaudina – kuo važinėsime rytoj, kokius automobilius vairuosime, kiek degalų jie naudos, kaip greitai važiuos? O gal važinėsime visai be degalų – vandeniu, elektra ar kitų alternatyvių degalų varomomis mašinomis?
Iš išorės elektrinis automobilis niekuo nesiskiria nuo įprasto, jį išduoda tik prekių ženklas.
Iš išorės elektrinis automobilis niekuo nesiskiria nuo įprasto, jį išduoda tik prekių ženklas. / „Renault“ nuotr.

Į tokius klausimus mėgino atsakyti LNK laida „Ne vienas kelyje“, apsilankiusi Ženevos automobilių salone, kuriame buvo susirinkę didžiausi automobilių gamintojai. 250 bendrovių iš  visų pasaulio čia demonstravo naujausias technologijas.  Pagrindinė šio automobilių forumo kryptis  – ekologiškas ir ekonomiškas automobilis. Dėl to, kiekvieno automobilių gamintojo stende buvo demonstruojami elektriniai automobiliai. Šį kartą jie buvo  ne fantastiniai, o paremti konkrečiais gamybos planais. 

Jau artimiausiais mėnesiais kai kuriose Europos šalyse įvyks elektrinio „Nissan Leaf“ premjera. Lietuvoje jis atsidurs galbūt tik kitais metais. Toks elektros energija maitinimas automobilis kainuos tiek pat, kaip dyzeliu varomas „Volkswagen Golf“.

Neįtikėtinomis savybėmis stebino „Porsche 918  Spyder“.  3 litrų degalų naudojantis hibridinis automobilis 100 km/ greitį sugeba pasiekti per geras 3 sekundes. Žinoma, šis super automobilis, kol kas skirtas tik parodoms ir bandymų trasoms.

Apie ateities automobilių madas – artimiausiose laidose „Ne vienas kelyje“.     
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos