2013 05 13

„Lamborghini Egoista“ arba tiesiog egoistiškas „Volkswagen“ dizaino komandos kūrinys

Ženevos automobilių parodoje „Lamborghini“ pristatė gana įdomų dizaino eksperimentą – daug kritikos sulaukusį „Veneno“. Visgi, tai buvo tik lengvas apšilimas prieš savaitgalį pristatytą „Egoista“ išsišokėlį. Ir nesupykite, tačiau vadinti jo tikru „Lamborghini“ šeimos nariu – negalima, mat jis buvo kuriamas, projektui vadovaujant VW grupės dizaino vadovui.
„Lamborghini Egoista“
„Lamborghini Egoista“ / „Lamborghini“ nuotr.
Temos: 1 Lamborghini

„Egoista“ – tokiu vardu „Volkswagen“ dizaino komanda pavadino šį „bulių“. Tai – vienvietis automobilis, todėl jam suteiktas tokio savanaudžio, egoisto vardas. Vokiečiai tokį ispanišką vardą parinko todėl, kad visas malonumas tenka tik vienam laimingajam. Visgi, tai – būsima parodos puošmena, todėl kažin, ar kas nors gaus pasivažinėt šiuo vieninteliu prototipu.

Priminsime, kad „Lamborghini“ turi kiek kitokią vardų filosofiją – beveik visi šios markės modeliai pavadinami tikrų bulių vardais. Įdomu tai, kad ant automobilio šonų yra įkomponuoti ir buliaus fragmentai, tačiau pastebėti jį yra tikrai sunku – to nežinantys šio akcento nepastebės. Jeigu atidžiau apžiūrėsite tarpą tarp priekinių bei galinių ratų, gali būti kad pastebėsite šį dizaino sprendimą. Šiek tiek padėsime, atskleisdami, kad gelonos spalvos lemputė, sumontuota virš slenksčio (šali priekinio rato) simbolizuoja buliaus akį.

Lamborghini nuotr./Lamborghini Egoista
„Lamborghini“ nuotr./„Lamborghini Egoista“

„Jaučiu didelę aistrą šios kompanijos automobiliams, todėl su savo dizaino komanda nusprendėme sukurti automobilį, kuris parodytų mūsų jausmus šiai markei“, – teigė projekto idėjinis autorius, „Volkswagen“ dizaino komandos lyderis, Walteris De Silva.

Automobilis buvo pristatytas uždarame renginyje per 50-ąjį „Lamborghini“ gimtadienį. Teigiama, kad šiame kosminį erdvėlaivį primenančioje skulptūroje ant ratų sumontuotas 5,2 litro V10 variklis su 600 AG.

Lamborghini nuotr./Lamborghini Egoista
„Lamborghini“ nuotr./„Lamborghini Egoista“

Vietoje galinio spoilerio čia sumontuoti du atskirti sparnai, šiek tiek primenantys „Pagani Huayra“, tačiau gamintojas neatskleidžia, ar šie posūkiuose veikia, kaip aktyvūs aerodinaminiai elementai.

Superautomobilio viduje dominuoja anglies pluošto bei aliuminio apdaila. „Kurdami šį automobilį žiūrėjomi į naikintuvus – kai kurie akcentai sukurti būtent pagal tokią techniką“, – dėstė Walteris De Silva.

Nors ir „Veneno“ buvo sukurtas tik keliems klientams, „Egoista“ nepateks į jokio kolekcionieriaus rankas. Tai – VW grupės dovana „Lamborghini“ koncernui, suteikta penkiasdešimtmečio proga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų