„Egoista“ – tokiu vardu „Volkswagen“ dizaino komanda pavadino šį „bulių“. Tai – vienvietis automobilis, todėl jam suteiktas tokio savanaudžio, egoisto vardas. Vokiečiai tokį ispanišką vardą parinko todėl, kad visas malonumas tenka tik vienam laimingajam. Visgi, tai – būsima parodos puošmena, todėl kažin, ar kas nors gaus pasivažinėt šiuo vieninteliu prototipu.
Priminsime, kad „Lamborghini“ turi kiek kitokią vardų filosofiją – beveik visi šios markės modeliai pavadinami tikrų bulių vardais. Įdomu tai, kad ant automobilio šonų yra įkomponuoti ir buliaus fragmentai, tačiau pastebėti jį yra tikrai sunku – to nežinantys šio akcento nepastebės. Jeigu atidžiau apžiūrėsite tarpą tarp priekinių bei galinių ratų, gali būti kad pastebėsite šį dizaino sprendimą. Šiek tiek padėsime, atskleisdami, kad gelonos spalvos lemputė, sumontuota virš slenksčio (šali priekinio rato) simbolizuoja buliaus akį.
„Lamborghini“ nuotr./„Lamborghini Egoista“ |
„Jaučiu didelę aistrą šios kompanijos automobiliams, todėl su savo dizaino komanda nusprendėme sukurti automobilį, kuris parodytų mūsų jausmus šiai markei“, – teigė projekto idėjinis autorius, „Volkswagen“ dizaino komandos lyderis, Walteris De Silva.
Automobilis buvo pristatytas uždarame renginyje per 50-ąjį „Lamborghini“ gimtadienį. Teigiama, kad šiame kosminį erdvėlaivį primenančioje skulptūroje ant ratų sumontuotas 5,2 litro V10 variklis su 600 AG.
„Lamborghini“ nuotr./„Lamborghini Egoista“ |
Vietoje galinio spoilerio čia sumontuoti du atskirti sparnai, šiek tiek primenantys „Pagani Huayra“, tačiau gamintojas neatskleidžia, ar šie posūkiuose veikia, kaip aktyvūs aerodinaminiai elementai.
Superautomobilio viduje dominuoja anglies pluošto bei aliuminio apdaila. „Kurdami šį automobilį žiūrėjomi į naikintuvus – kai kurie akcentai sukurti būtent pagal tokią techniką“, – dėstė Walteris De Silva.
Nors ir „Veneno“ buvo sukurtas tik keliems klientams, „Egoista“ nepateks į jokio kolekcionieriaus rankas. Tai – VW grupės dovana „Lamborghini“ koncernui, suteikta penkiasdešimtmečio proga.