Tai – viena iš esminių 50-ojo „Lamborghini“ kompanijos gimtadienio staigmenų. Šiai progai paminėti buvo sukurtas ne vienas specialus automobilis: „Veneno“, „Aventador 50th Anniversary Edition“ bei „Volkswagen“ vyriausiojo dizainerio, Walterio de Silvos projektuotas „Egoista“ konceptas.
Visgi, nei vienas iš jų nebus gaminamas tokiu tiražu, kaip „Gallardo“ pakaitalas. Teigiama, jog dvivietis superautomobilis bus gatvėse pasirodys antrojoje 2014-ųjų pusėje.
„Autocar“ teigia, kad „Lamborghini“ dizaino studijoje naujojo modelio projektas pavadintas kodiniu LP724 pavadinimu. Šis modelis bus 16 mm ilgesnis už „Gallardo“, tačiau ir aukštis, ir plotis išliks beveik nepakitęs.
Britai tvirtina, kad naujasis „bulius“ pasižymės kampuotu, „Lamborghini“ markės automobiliams būdingu kėbulu, erdvesniu salonu. Vietą viduje italai padidins atstumą tarp ašių prailginę iki 2600 mm.
Kad ir kaip gamintojas norėtų šį modelį gaminti iš anglies pluošto, priklausydami „Volkswagen“ grupei jie privalės tokios minties atsisakyti ir eiti konservatyvesniu keliu – naudoti antrosios kartos „Audi R8“ platformą, pagamintą iš aliuminio ir anglies pluošto. „Autocar“ akcentuoja, kad konstrukcijos svoris sieks 195 kg – beveik 30 kilogramų mažiau už dabartinio R8.
„Gallardo“ pakaitalas gaus 5,2 litro V10 atmosferinius variklius, generuojančius apie 600 AG ir 540 Nm. Galia per 6 laipsnių mechaninę transmisiją su dvigubos sankabos sistema keliaus į visus varančiuosius ratus, nors gamintojas planuoja ir versiją tik su viena, galine varančiąja ašimi. Už papildomą kainą „Lamborghini“ montuos ir 7 laipsnių automatinę pavarų dėžę su dvigubos sankabos sistema.
Automobilių pramonėje sklando gandai, kad naujasis modelis bus pavadintas „Cabrera“ vardu, tęsiant tradiciją „Lamborghini“ modelius vadinti Ispanijos bulių veislės pavadinimais.