Visi žino, kad yra „Lamborghini Gallardo“, bet nedaug kas gali suskaičiuoti kiek įvairių specifikacijų jis turi. „Gallardo“ gali būti varomas visais arba tik galiniais ratais, būti su nuleidžiamu arba kietu stogu, palengvinta arba paprasta versija. Ir viską kas išvardinta galima derinti kaip nori. Tačiau ateityje to nebebus. „Gallardo“ įpėdinis bus kur kas paprastesnis.
Gamintojai tikina, kad įpėdinis turės 600 arklio galių variklį, bus montuojama tik automatinė pavarų dėžė ir jokių variacijų tarp visų arba galinių ratų pavaros. Sakoma, kad taip stengiamasi sukelti mažiau galvos skausmo klientams. Kita vertus, tai labiau primena taupymą. Juk kiekvienos naujos versijos kūrimas kainuoja pinigus, o jų šiuo metu, nėra tiek daug, kiek norėtųsi.