Tiesa, šįkart nereikėtų tikėtis nei sedano, nei universalo, nei visureigio – Paryžiaus parodoje „Lamborghini“ mums žadėjo pristatyti modelį, pakeisiantį jau beveik 10 metų gaminamą „Murcielago“.
Per devynis gamybos metus buvo pagaminti 4000 „Murcielago“ automobiliai. Tai nėra populiariausias „Lamborghini“ modelis, bet tikrai geriausiai atspindintis kompanijos filosofiją. Koridoje kovojusio buliaus vardu pavadintas modelis buvo pirmasis italų kūrinys prisijungus prie „Volkswagen“ grupės.
Savo konstrukcija jis atkartoja geriausius „Lamborghini“ modelius – „Countach“ ir „Diablo“, tiesa, kad V12 variklio jėga į kelią būtų perduodama maksimaliai, jame sumontuota visų keturių varomų ratų sistema.
Naujojo modelio laukti liko nebeilgai – Paryžiaus automobilių paroda prasideda šio mėnesio 30 d. Įdomu, ar „Lamborghini“ sugebės atsilaikyti įvairiausių ekologinių reikalavimų diktuojamai madai mažinti variklius ir naudoti turbo kompresorius, ar vėl išvysime didelį V12 monstrą po galiniu variklio dangčiu?