Britai į Los Andželo automobilių parodą veža dvi DC100 koncepcijas – vieną kietu stogu, kitą – kabrioletą. Abu panašūs į matytus Frankfurte, bet šiek tiek modifikuoti amerikiečių skoniui.
„Mes planuojame naują modelį pristatyti šio dešimtmečio viduryje. Dar liko daug darbų, koncepcijos yra tik kelio pradžia. Šie du modeliai skirti Šiaurės Amerikos rinkai ištirti“, – sako Johnas Edwardsas, „Land Rover“ ženklo direktorius.
Kuo skiriasi Frankfurte matyti DC100 ir šie? Visų pirma, amerikietiški turi 20 colių ratus su „Cooper“ padangomis tinkančiomis visokiai kelio dangai. Dar vienas skirtumas, versija kietu stogu nudažyta tradicine „Land Rover“ automobiliams „Heritage Blue“ mėlyna spalva, o stogas – „Candy Weiss“ balta.
„Land Rover“ Los Andželo parodoje demonstruos ir DC100 su ekspedicijoms tinkama įranga, tokia kaip paaukštintas oro paėmimas.
DC100 po variklio dangčiu turi 2,0 litro turbodyzelinį variklį, o kabrioletas „DC100 Sport“ – 2,0 litro benzininį su turbina. Abu su aštuonių pavarų automatinėmis dėžėmis. „Land Rover“ sako, kad abu varikliai sukurti su galimybe pajungti hibridines technologijas.