2013 03 27

„Land Rover“ pristato greičiausią istorijoje „Range Rover Sport“

Naujos kartos „Range Rover Sport“ neabejotinai papuola tarp labiausiai laukiamų šių metų visureigių. Storą nuotraukų albumą paviešinęs gamintojas skuba ir prie svarbiausių naujojo „Sport“ akcentų: lengvesnis kėbulas, daugiau sėdimų vietų ir daugiau galios.
„Range Rover Sport“
„Range Rover Sport“ / Gamintojo nuotr.

Kad ir kaip to nenorėjo britai, šio automobilio nuotraukos, vienos amerikiečių kompanijos dėka, išplito kiek anksčiau. Tačiau pamirškime tai – „Land Rover“ oficialiai išplatino ketvirtosios kartos visureigio nuotraukas bei daugybę visureigį apibūdinančios informacijos.

Gamintojo nuotr./Range Rover Sport
Gamintojo nuotr./„Range Rover Sport“

Kompanijos teigimu, „Sport“ bus gaminamas ant naujos plieninės konstrukcijos, laikančios aliumininį visureigio kėbulą. Griežta svorio taupymo programa leido britams ši automobilio svorį sumažinti net 420 kg (lyginant seną ir naują TDV6 versijas). Lyginant su kai kurių kitų gamintojų pasiekimais, toks rezultatas skamba išties įspūdingai. Žinoma, kuriant didelę mašiną svorio atsikratyti yra lengviau nei projektuojant naują tridurį hečbeką.

178 mm ilgesnis atstumas tarp ašių šiam „Range Rover Sport“ suteikė galimybę ne tik padidinti salono erdvumą, bet ir pasodinti papildomus du keleivius. Gamintojas priduria, kad ketvirtosios kartos visureigis, lyginant su savo pirmtaku, naudoja 75 procentus visiškai naujų, unikalių detalių.

Gamintojo nuotr./Range Rover Sport
Gamintojo nuotr./„Range Rover Sport“

Priekinius „Range Rover Sport“ ratus laiko nepriklausoma pneumatinė pakaba su dvigubomis skersinėmis svirtimis, tuo tarpu galinius – daugiasvirtės pakabos elementai. Jie, pasak britų, yra pagaminti iš aliuminio. „Land Rover“ šiuose modeliuos montuos prie kelio paviršiaus prisitaikančius amortizatorius, kuriuos brangesnėse versijos bus galima valdyti „Terrain Response 2“ sistema.

Ketvirtosios kartos visureigiai turės naujus elektrinius vairo stiprintuvus bei, priklausomai nuo pirkėjų pasirinkimo, vieną iš dviejų skirtingų nuolatinių visų varančiųjų ratų važiuoklių. Viena iš jų yra mechaniškai paprastesnė (su „Torsen“ tipo diferencialais) bei 18 kg lengvesnė, o kita – turinti palėtinimo („low-range“) pavarą bei galimybę visiškai sublokuoti reduktorius.

Gamintojo nuotr./Range Rover Sport
Gamintojo nuotr./„Range Rover Sport“

„Range Rover Sport“ modeliuose bus montuojami baziniai 3,0 litrų turbodyzeliniai V6 varikliai su 288 AG (SDV6 versijos) arba 503 AG turintys 5,0 litrų benzininiai V8 agregatai su mechaniniais kompresoriais. 2014-aisiais gamintojas planuoja variklių gamą papildyti dar pora dyzelinių motorų: 3,0 litrų V6 (255 AG) bei 4,4 litro V8 (334 AG). Po metų britai turėtų pristatyti ir hibridinę „Sport“ versiją, kurios ratus suks dyzelinio bei elektrinio variklių generuojama jėga.

Automobilio viduje taip pat yra keletas naujovių: pasirenkamos spalvos ant lango šviečiantys svarbiausi prietaisų parodymai („Head-Up Display“), skaitmeninė kamera, turinti ryšį su nukrypimo nuo eismo juostų kontrole, kelio ženklų atpažinimo funkcija bei automatine ilgųjų žibintų perjungimo sistema bei įrengimu, matuojančiu brąstos gylį (kad vairuotojai, brendantys per gilias balas neapsemtų oro paėmimo kanalų).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų