Ir šių sprendimų kryptys yra dvi. Viena, sukurti lengvesnius, talpesnius ir našesnius akumuliatorius. Kita, priversti automobilį vartoti mažiau elektros energijos.
Pakalbėkime plačiau apie antrą punktą. Viskas čia labai logiška ir paprasta: kaip ir namuose – įsukus galingesnę lemputę elektros skaitliukas sukasi greičiau. Taigi ir automobiliuose montuoti elektrą taupančius prietaisus yra prasmės.
Vienas iš jų – automobilio žibintai. Paprasti halogeniniai žibintai vartoja daugiau elektros energijos nei modernios LED lemputės. Tyrime nustatyta, kad vietoje ėdrių halogenų sumontavus LED apšvietimą, prie distancijos galima pridėti apie 10 km. O tai yra nemažai, turint galvoje, kad tarkim „Nissan Leaf“ vienu įkrovimu nuvažiuoja apie 160 km.
Be LED lempučių, automobilyje yra visa aibė prietaisų, kuriuos būtų prasmės modernizuoti. Tai jau įvyko su vairo stiprintuvais, kurie jau ir benzininiuose automobiliuose naudojami nebe hidrauliniai, o elektriniai. Tai ekonomiją pagerina apie 10 proc. Taip pat ir ekologiją.
Viena aišku – elektromobilių gamintojai linkę tobulinti tiek akumuliatorius, tiek visus agregatus. Tik taip elektromobiliai galės konkuruoti su moderniais vidaus degimo variklius turinčiais automobiliais.