Teigiama, kad ant naujos kartos „Mazda MX-5“ platformos Japonijoje pagamintas automobilis turės 168 AG variklį. Kompanijos atstovai tikina, kad dizaineriai jau poliruoja paskutines šio kabrioleto eksterjero kreives.
Projektui vadovauja „Alfa Romeo“ bei „Maserati“ dizaino vadovas Marco Tencone‘as, o visi projektavimo darbai vyksta „Fiat“ dizaino studijoje Italijoje bei nuotolinėje studijoje Japonijoje.
„Autocar“ teigia, kad „Pininfarina“ prie šio projekto neprisidės, nors originalųjį „Duetto“ septintojo dešimtmečio viduryje bei „Duetotanta“ konceptą 2010-aisiais sukūrė būtent ši dizaino kompanija.
Pats M. Tencone‘as yra suprojektavęs sportišką „Alfa Romeo 4C“ bei naujuosius „Quattroporte“ ir „Ghlibi“ „Maserati“ sedanus.
Negana to, vienas patikimas, tačiau neįvardijamas šaltinis britams atskleidė, jog naujasis „Spider“ nepasižymės jokiais senoviško stiliaus akcentais. Tai tik dar labiau sustiprina galimybę, kad rodsteris savo išvaizda primins mini-superautomobilį 4C. „Spider“ neturėtų smarkiai išsiskirti nuo moderniojo sportinio „Alfa Romeo“ automobilio“, – tvirtino šaltinis.
„Autocar“ priduria, kad „Spider“ ir naujos kartos „Mazda MX-5“ dalinsis tais pačiais priekiniais langais, priekiniais porėmiais. Variklio skyrių konstrukcija bus taip pat identiška, kaip ir priekinės bei galinės ašys. Britai akcentuoja, kad abu modeliai bus maždaug 4 metrų ilgio ir 1,7 metro pločio, o jų svoris sieks 1000-1100 kilogramų. Visgi, kėbulų formos bus visiškai skirtingos – jos projektuojamos atskirų, viena nuo kitos nepriklausomai dirbančių komandų.
„Alfa Romeo Spider“ turės 1,4 litro „TB MultiAir“ variklius, kurie naudojami ir „Giulietta“ modeliuose. Tačiau iš dviejų skirtingo galingumo versijų bus pasirinktas ne 119 AG, o 168 AG generuojantis motoras.
Didžiosios Britanijos leidinys pastebi, kad „Alfa Romeo“ ir „Mazda“ rodsteriai, nors ir neakivaizdžiai bus vadinami broliais dvyniais, pasaulį jie išvys ne tuo pačiu metu. „Spider“ turėtų debiutuoti 2015-ųjų paskutiniame ketvirtyje, o MX-5 – tų pačių metų pirmąjį ketvirtį.