Tačiau po IS-F išleidimo rinkoje nepasirodė nei vienas galingesnis „Lexus“ modelis – kol kas japonai apsiriboja tik specialiu F pavadintu apdailos paketu. Prieš porą savaičių buvo pristatytas CT 200h modelis su „F Sport“ apdaila, o dabar eilė atėjo naujajam GS.
Visi pakitimai – išorėje. 19 colių skersmens ratlankiai, gražūs spoileriai, buferiai, kitokios interjero spalvos, daugiau aliuminio detalių priekinėje konsolėje. Ir viskas.
Bet apie tai mes net nebūtumėm rašę, jeigu ne gandai, kad „Lexus“ šiam GS modeliui ruošia stiprų patobulinimą, kuris turės ne tik „F Sport“ apdailos komplektą, bet ir 4,8 litro V10 variklį, dabar naudojamą... LFA modelyje!
Priminsime, kad jis turi 560 AG ir sukasi beveik iki 10000 aps./min. Būtų stiprus BMW M5 konkurentas?
Britiškasis „Autocar“ teigia, kad pirmieji gandai apie tokį sedano ir superautomobilio sukergimą pasigirdo jau prieš metus, tačiau oficialaus patvirtinimo iš gamintojų dar nėra. Tiesa, teigiama, kad būtų naudojamas kiek prislopintos galios LFA variklis. Tačiau savo nerealųjį garsą galbūt jis vis dar išlaikytų?
Tad belieka laukti „rimtesnių“ gandų arba netgi oficialaus gamintojo patvirtinimo. Kaip rodo įvairių gamintojų istorija, sportiško apdailos paketo sukūrimas neretai pranašauja pakitimus ir po variklio gaubtu.