Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2012 03 17

„Lexus“ ir vėl išrinktas patikimiausiu

Kasmet gaudamas daug teigiamų klientų įvertinimų „Lexus“ gali drąsiai sau pripažinti, kad viską daro teisingai. Ketvirtus metus iš eilės ir 15-ą kartą per visą istoriją „Lexus“ užima aukščiausias pozicijas vartotojų tyrimų agentūros „J.D. Power and Associates“ atliekamose „Customer Service Index“ (CSI) apklausose.
„Lexus IS200“ prietaisų skydelis
„Lexus IS200“ prietaisų skydelis

Tai antras kartas per keletą mėnesių, kai šis Japonijos automobilių gamintojas gauną patį aukščiausią „J.D. Power and Associates“ įvertinimą.

CSI tyrimai matuoja klientų pasitenkinimą atstovybės teikiamomis paslaugomis bei naujausiais automobilių modeliais, pagamintais 2007-2011 m. Galutinį balą lemia apklaustų 84000 transporto priemonių savininkų arba nuomininkų įvertinimai.

Praėjusio mėnesio apklausose „Lexus“ surinko 861 balą iš 1000 galimų. Vidutinis prabangių modelių įvertinimo balas yra 835. Po „Lexus“ antrąją vietą užima „Cadillac“, trečiąją ‚Jaguar“, ketvirtą – „Acura“, o penktą – „Porsche“.

„Audi“ įvertinimas buvo žemesnis už vidutinį, kaip, beje, ir „Mercedes-Benz“, „Infiniti“, BMW, „Lincoln“, „Volvo“ ir „Land Rover“.

Nors „Land Rover“ sąraše liko paskutinis, apklausos rodo, jog klientai vis labiau patenkinti aptarnavimo paslaugomis. Lyginant su praėjusių apklausų duomenimis, šio gamintojo įvertinimo balas pakilo 19 taškų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos