„Lexus" Šiaurės Amerikos rinkoje jau 19 metų, kai tuo tarpu Japonijoje šios markės automobiliai pasirodė vos prieš 3 metus. Vietinėje Japonijos automobilių rinkoje dominuoja tokių gamintojų kaip „Audi", BMW bei „Mercedes-Benz" automobiliai. Praėjusiais metais „Lexus" pardavė vos 34800 automobilių.
„Lexus" žemų pardavimų rodiklių problema prasidėjo vos įėjus į Japonijos automobilių rinką, kadangi gamintojai pristatė tik tris modelius - GS sportinį sedaną, SC kabrioletą bei IS sedaną. Tie patys trys modeliai Japonijoje ankščiau buvo parduodami su „Toyota" ženkleliais ant priekinių grotelių ir buvo 20% pigesni. Negana to, paaiškėjo, jog „Toyota" surengta „Lexus" reklaminė kampanija net gi padidino vokiečių automobilių gamintojų pardavimus. Panašu, jog japonai rimtai pamėgo vokiečių gamintojų automobilius - kai kurie pirkėjai net gi užsisako automobilius su vairu kairėje pusėje (Japonijoje eismas vyksta kairiąja kelio puse), kad galėtų pajusti automobilių originalumą.
Paskutiniu metu „Toyota" skiria daug lėšų „Lexus" prekinio ženklo populiarinimui Japonijoje ir tikisi ateityje aukštesnių pardavimų rodiklių.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą