Daugelį automobilių parodų apkeliavęs konceptas lankytojus žavėjo įmantriomis kėbulo linijomis, ekstravagantiška išvaizda. Belieka tikėtis, kad serijinės versijos paliks tokį patį įspūdį.
„Nuo pat pasirodymo šis prototipas nustebino visą pasaulį. Lygiai taip pat nustebome ir mes, pamatę pozityvius žmonių atsiliepimus bei raginimus tokius modelius gaminti“, – spaudos konferencijoje teigė „Lexus“ rinkodaros skyriaus viceprezidentas Brianas Smithas.
Nors ir solidžias pareigas užimantis kompanijos atstovas neatskleidė jokių serijinės versijos parametrų, prototipe buvo sumontuoti benzininis bei elektrinis varikliai, bendru pajėgumu generuojantys 499 AG.
Žinant, kad „Lexus LFA“ superautomobilio gamyba yra baigta, galima daryti prielaidą, jog LF-LC užims pastarojo modelio rolę – visomis priemonėmis gerins šios kompanijos įvaizdį bei reprezentuos ją, kaip ne tik prabangių ar solidžių, bet ir sportinių automobilių gamintoją.
„Lexus“ gamins ir kiek mažesnį sportinį automobilį, kurį japonai pristatė su koncepciniu LF-CC. Akivaizdu, kad tai bus IS serijos kupė versija.